کد خبر: ۸۷۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۲۴۵
شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار می‌گردد که در این راه بسیار موفق هم بوده است. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون x و آیفون ۷ اشاره کرد، که در ادامه هم قیمت آیفون X و هم قیمت آیفون ۷ آورده شده است.

به گزارش خبرداغ ، شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار می‌گردد که در این راه بسیار موفق هم بوده است. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون x و آیفون ۷ اشاره کرد، که در ادامه هم قیمت آیفون X و هم قیمت آیفون ۷ آورده شده است.

قیمت انواع آیفون امروز پنجم آذر

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: