کد خبر: ۸۷۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۵۲
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۱۸هزار واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۵۶هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس، امروز ۴ آذر ۹۹شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۱۸هزار واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۵۶هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 22میلیارد و 883میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 19هزار و 836میلیارد تومان در یک میلیون و 356 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 18هزار و 597واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 356هزار و 944واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایرن و فولاد مبارکه اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های ایران خودرو، بانک تجارت و بانک ملت با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 195میلیون ورقه به‌ارزش 8هزار و 245میلیارد تومان در 748هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 28واحد رشد کرد و در ارتفاع 16هزار و 698واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، بیمه پاسارگاد و صنعتی مینو شد و در مقابل شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس فولاد هرمزگان جنوب بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: