کد خبر: ۸۷۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
تعداد بازدید: ۲۱۲
مهاجم آبی پوشان که با محمود فکری مشکل پیدا کرده بود و حق تمرین نداشت امروز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

دیاباته تمرین کرد/ صحبت های فکری با دوستی مهر و روانخواهبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، آبی پوشان به دلیل شرایط جوی و بارندگی‌های پی در پی و مشکلاتی که با پیمانکار زمین چمن مجموعه انقلاب پیدا کرده بودند، امروز در چمن مصنوعی تمرین کردند.

* شیخ دیاباته پس از اتفاقاتی که بین او و محمود فکری در دیدار برابر فولاد خوزستان رخ داده بود و حق تمرین نداشت، امروز در تمرین حضور پیدا کرد و پس از لحظاتی گفتگو با فکری، پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

* رضا آذری با اجازه کادر فنی در تمرین حاضر شده و در کنار دیگر نفرات استقلال تمرینات خود را آغاز کرد.

* قبل از شروع تمرین، محمود فکری با علی دوستی مهر سرمربی سابق تیم نوجوانان و امیدرضا روانخواه سرمربی خیبر خرم آباد دقایقی به گفتگو نشست.

* محمود فکری دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد و سپس آبی پوشان ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده و به مرور کارهای تاکتیکی و آماده سازی برای دیدار مقابل ماشین سازی پرداختند.

* بازیکنان استقلال فردا آخرین تمرین خود را برگزار خواهند کرد تا خود را آماده دیدار برابر ماشین سازی کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه و از ساعت ۱۶:۱۵ از هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین سازی تبریز خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: