کد خبر: ۸۷۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
تعداد بازدید: ۳۷۰
پرسپولیس دیروز در دومین دیدار از لیگ برتر بیستم در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگرانش میزبان صنعت نفت آبادان بود تا با کسب پیروزی به اوضاعش در جدول رده‌بندی سروسامان بدهد، اما در این بازی خبری از امید عالیشاه نبود، چراکه توسط کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفت.
حاشیه‌هایی که عالیشاه ساخت؛ کاپیتان بداخلاق!به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه فرهیختگان: پرسپولیس دیروز در دومین دیدار از لیگ برتر بیستم در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگرانش میزبان صنعت نفت آبادان بود تا با کسب پیروزی به اوضاعش در جدول رده‌بندی سروسامان بدهد اما در این بازی خبری از امید عالیشاه نبود، چراکه توسط کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفت. در آخرین تمرین سرخ‌ها پیش از دیدار دیروز اتفاقاتی رخ داد که البته این بار مثل خیلی دفعات دیگر خبری از تکذیب آن از سوی باشگاه نبود و سرخ‌ها تایید کردند که کنار گذاشتن این بازیکن از لیست تیم به‌دلیل برخی اتفاقات غیرحرفه‌ای بوده که در تمرینات رخ داده و حالا این بازیکن باید پاسخگوی رفتار خود باشد. به‌همین بهانه مروری داشتیم به رفتارهای این بازیکن درطول سال‌هایی که در پرسپولیس حضور داشته است.

جدایی عجیب

امید عالیشاه در لیگ پانزدهم لقب بهترین پاسور لیگ برتر را به‌خودش اختصاص داد و درحالی لیگ شانزدهم را با بدشانسی و مصدومیت‌های پیاپی آغاز کرد تا جایی در ترکیب اصلی تیم برانکو نداشته باشد. او در نیم‌فصل تصمیم گرفت برای ادامه فوتبال خود و همچنین سپری کردن دوران سربازی راهی تراکتور شود. با اینکه او بر این باور بود که حضورش در پرسپولیس به‌دلیل مشمول بودنش غیرممکن بوده اما همان زمان بسیاری از نزدیکان او معتقد بودند که امید با انصراف از دانشگاه خودش را مشمول کرده تا پرسپولیس راهی برای نگه داشتن او نداشته باشد و به‌همین دلیل هواداران پرسپولیس هم علیه او موضع‌گیری کردند.

عالیشاه که 6 ماه دیگر با سرخ‌ها قرارداد داشت، بعد از پایان‌خدمت سربازی کوتاه‌مدتش بار دیگر به سرزمین سرخ‌ها برگشت ولی هرگز نتوانست روزهای خوب گذشته‌اش را تکرار کند و تقریبا به یک بازیکن نیمکت‌نشین و تعویضی برای پرسپولیس تبدیل شد.

درگیری با رضاییان و شروع بداخلاقی‌ها

بازیکنی که روزی یکی از محبوب‌ترین‌های برانکو ایوانکوویچ بود، استارت بداخلاقی‌هایش را در پرسپولیس با درگیری با رامین رضاییان زد. رامین که در آن دوران با بسیاری از بازیکنان سرخ درگیر می‌شد و آخر سر هم سر یکی از همین درگیری‌ها توسط برانکو کنار گذاشته شد در یکی از تمرینات تیم و بر سر تصاحب یک توپ با عالیشاه کارشان به جنگ لفظی کشید.

این اتفاق باعث شد برانکو هر 2 بازیکن را از ادامه تمرین منع کرده و آنها را برای دویدن دور زمین به گوشه زمین هدایت کند. اما این پایان کار نبود و آنها چند روز بعد هم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که اگر دخالت سایر بازیکنان نبود کار به‌جای باریک کشیده می‌شد. در آن زمان به‌دلیل حاشیه‌هایی که رامین رضاییان داشت، کسی این اتفاقات را به‌پای عالیشاه ننوشت و همه را از چشم رضاییان می‌دیدند.

کاپیتان‌ها بعد از یک پیروزی علیه یکدیگر

بار دوم که عالیشاه با یک بازیکن در تیم درگیر شد و این درگیری هم حاشیه‌هایی را در تیم ایجاد کرد به سال 97 برمی‌گردد؛ جایی که پرسپولیسی‌ها موفق شده بودند، پدیده را از سر راه بردارند و شنیدن خبر درگیری از این تیم همه را شوکه کرد.

ظاهرا بعد از پایان بازی با اینکه سرخ‌ها پیروز میدان شده بودند، سید جلال حسینی، کاپیتان اول پرسپولیس به نحوه بازی امید عالیشاه در این دیدار ایراد گرفت و نمایش او را پایین‌تر از حد استاندارد دانست. همین موضوع باعث شد امید عالیشاه از کوره در برود و با لحنی بد پاسخ سیدجلال را بدهد.

این موضوع که تا دقایقی رختکن پرسپولیسی‌ها را تحت تاثیر قرار داده بود درنهایت با کوتاه آمدن سیدجلال حسینی ختم به‌خیر شد. کاپیتان پرسپولیس که انتظار چنین رفتاری را از عالیشاه نداشت، با حالت ناراحتی رختکن تیم را ترک کرد اما حاضران بر این باور بودند که اگر این اقدام حسینی نبود چه‌بسا موضوع وخیم‌تر هم می‌شد، چراکه عالیشاه قصد نداشت به این غائله پایان بدهد و مدام درحال پاسخ دادن به حرف‌های کاپیتان تیمش بود. این موضوع هم با توجه به شخصیت سیدجلال خیلی زود به‌دست فراموشی سپرده شد تا باز هم مشکلی برای عالیشاه ایجاد نشود.

اعتراض عالیشاه، کارت زرد برای بیرانوند!

درگیری بعدی آقای بداخلاق سرخ‌ها به دیدار لیگ هجدهم پرسپولیس و تراکتور در تبریز برمی‌گردد. این درگیری بعد از تعلل علیرضا بیرانوند در شروع بازی و اعتراض امید عالیشاه به این کار صورت گرفت. موضوع ناراحتی بیرانوند هم این بود که داور بازی بعد از اعتراض عالیشاه به اتلاف وقت بیرانوند بازی را متوقف کرد و به دروازه‌بان سرخ‌ها کارت زرد نشان داد و او نیز بر این باور بود که اگر اعتراض هم‌تیمی‌اش نبود، داور بازی به او کارت زرد نشان نمی‌داد.

این کار عالیشاه برای برانکو هم عجیب بود و در پایان بازی به عالیشاه تذکر داد شروع بازی موضوعی است که در اختیار دروازه‌بان تیم قرار دارد و او حق نداشته که در زمین بازی در کار هم‌تیمی‌اش دخالت کرده و موجب کارت گرفتنش شود. هرچند به‌دلیل روحیات بیرانوند این موضوع خیلی زود میان طرفین برطرف شد، اما در کارنامه پر درگیری امید عالیشاه ثبت شد.

درگیری‌ای که امید را تا پای جدایی پیش برد

شاید بتوان جدی‌ترین و بدترین درگیری امید عالیشاه را به فصل قبل نسبت داد؛ جایی که امید عالیشاه و سیامک نعمتی در تمرین و مقابل چشمان گابریل کالدرون تا توانستند به هم بد و بیراه گفتند و کاری کردند که مرد آرژانتینی هر 2 نفر را قبل از یک بازی حساس کنار بگذارد تا باشگاه در مورد رفتار زشت آنها تصمیم‌گیری کند.

این موضوع هم بر سر یک تکل خطرناک در تمرین رخ داد که از سوی سیامک نعمتی روی پای عالیشاه زده شد و اعتراض کاپیتان سرخ‌ها را به همراه داشت. نعمتی هم در پاسخ به اعتراض عالیشاه از لفظ ساکت شو! استفاده می‌کند که موضوع میان طرفین شدت می‌گیرد و آنها به یکدیگر نزدیک شده و به سینه هم می‌کوبند و شاید اگر حضور به‌موقع بازیکنان و کادرفنی نبود کار به درگیری فیزیکی هم کشیده می‌شد.

بعد از این اتفاق عالیشاه به‌طور کامل از تفکرات کالدرون خارج شد و حتی نامش در لیست خروجی باشگاه در نیم‌فصل هم قرار گرفت و اگر تغییرات کادرفنی پیش نمی‌آمد و یحیی جانشین کالدرون نمی‌شد، شاید امروز این بازیکن پیراهنی غیر از پرسپولیس را بر تن داشت.

و بالاخره اعتراض به کادرفنی

با اینکه امید عالیشاه بهتر از هرکسی می‌داند که حضورش در پرسپولیس را مدیون یحیی گل‌محمدی و دستیارانش است اما او در جدیدترین اقدام و پیش از دیدار با صنعت نفت دست به اقدامی زد که حتی کادرفنی را هم متعجب کرده است.

عالیشاه که می‌دانست بشار رسن در این دیدار به‌دلیل دوری از تمرینات پرسپولیس و حضور در تیم ملی عراق در بازی برابر صنعت نفت در ترکیب اصلی تیم قرار ندارد، به‌نوعی خودش را یکی از نفرات ثابت تیم در این بازی می‌دانست اما وقتی متوجه شد که جایی در ترکیب اصلی یجیی برای این دیدار ندارد، از کوره در رفت و عصبانیتش باعث شد با دستیار گل‌محمدی (مطهری) هم بگومگو کند. این صحبت‌های عالیشاه باعث می‌شود مطهری به او بگوید که ساک ورزشی‌اش را برداشته و محل تمرین را ترک کند.

او بعد از اینکه از فهرست سرخ‌ها برای بازی برابر صنعت نفت خارج شد، باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شده و درخصوص رفتارهای ناپسند خود توضیحاتی ارائه بدهد. حالا باید دید که این آخرین حاشیه‌سازی عالیشاه در پرسپولیس است یا خیر!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: