کد خبر: ۸۶۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید: ۴۴۴
پرسپولیس در فصل‌های اخیر همواره اسکلت تیمش را حفظ کرده اما در فصل جدید بازیکنان زیادی از جمع سرخپوشان جدا شدند.

پرسپولیس بیستم متفاوت‌تر از همیشه!به گزارش خبرداغ ، پرسپولیس در حالی لیگ برتر بیستم را آغاز کرد که سرخپوشان تهرانی ماه آینده باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند. آن هم در حالی که سرخپوشان چند بازیکن کلیدی خود را از دست داده اند و بنا به قوانین AFC نمی توانند از بازیکن جدیدی در فینال آسیا استفاده کنند.

 

پرسپولیس که در پنج سال اخیر چهار قهرمانی و یک نایب قهرمانی لیگ برتر به دست آورده، یکی از رموز موفقیت آنها حفظ استخوان بندی تیم بود. برانکو در چهارسال حضورش در پرسپولیس عموما در فصل نقل و انتقالات بازیکنان کمی به خدمت می گرفت و سعی می کرد تا تغییرات کمی در تیمش به وجود بیاورد.

 

اما سرخ ها در حالی در اولین بازی خود در لیگ بیستم به مصاف سایپا رفتند که با تغییرات محسوس نسبت به فصل گذشته دست و پنجه نرم می‌کنند. علاوه بر جدایی گابریل کالدرون و حضور یحیی گل محمدی، لیست بازیکنان پرسپولیس هم کاملا تغییر پیدا کرده و این تیم نسبت به بازی با پارس جنوبی، چند تغییر در ترکیب اصلی اش داشت.

 

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، علی علیپور و محمد نادری پنج بازیکنی هستند که از جمع سرخ ها جدا شدند، بوژیدار رادوشوویچ به علت نارضایتی از وضعیت پرداختی باشگاه در این بازی حضور نداشت و امید عالیشاه و امیر روستایی هم روی نیمکت نشستند. مهدی شیری، احمد نوراللهی، وحید امیری و سیدجلال حسیی تنها بازماندگان پرسپولیس از افتتاحیه لیگ نوزدهم بودند.

 

حمید پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس گفت:« خیلی از بازیکنان بزرگ رفتند، اما باشگاه پرسپولیس آن قدر بزرگ است که صلابت خود را حفظ کرد. بیرانوند، ترابی و علیپور از پرسپولیس جدا شدند، اما بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند و جای خالی جدا شده‌ها را پر کردند. ما نباید نگران جدایی بازیکنان باشیم بلکه مدیریت باشگاه  باید پشتوانه سازی کند تا در صورتی که بازیکنی از پرسپولیس رفت جایگزین مناسبی داشته باشیم.بازیکنان بزرگ در باشگاه‌های اروپایی هم زیاد دوام نمی‌آورند و بعد از ۱۰ سال جدا می‌شوند و به تیم دیگری می‌روند. مدیرعامل جدید پرسپولیس هم باید برای ۳، ۴ سال برنامه داشته باشد تا زمانی که بازیکنی از این تیم رفت خیلی سریع نفر جدید را جایگزینش کند.»

 

در این بین چند بازیکن جدید به جمع سرخپوشان اضافه شدند و یحیی گل محمدی می خواهد با بازیکنان جدیدش دوباره لیگ برتر را فتح کند. حال باید دید پرسپولیس با ترکیب جدیدش می‌تواند عنوان قهرمانی را دوباره به دست بیاورد یا خیر؟

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: