کد خبر: ۸۶۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
تعداد بازدید: ۱۹۴
پرسپولیسی‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه جمعه، ۱۶ آبان فصل جدید را کلید می‌زنند. از مصاحبه اعضای تیم این‌طور برمی‌آید که باز هم در فصل بیستم، به دنبال کسب قهرمانی هستند.

مهم‌ترین نگرانی یحیی گل‌محمدی چیست؟به گزارش خبرداغ ، در این مسیر اما یحیی گل‌محمدی با یک نگرانی مهم مواجه است. شاید برخی تصور کنند مهم‌ترین دغدغه یحیی، خط دفاع تیم باشد اما این تصور چندان به واقعیت نزدیک نیست زیرا سیدجلال حسینی در بهترین فرم خود قرار دارد و به راحتی می‌تواند در پست مدافع میانی بازی کند. غیر از سیدجلال، چند بازیکن دیگر از جمله کمال کامیابی‌نیا و احسان حسینی جوان هم قابلیت بازی در قلب دفاع را دارند. همچنین باشگاه هنوز یک جای خالی در لیست خود می‌بیند که احتمالا با جذب یک بازیکن آزاد در خط دفاع، آن را پر می‌کند.

 

در حال حاضر، یحیی به فکر خط حمله تیمش است. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، همه مهاجمان خود یعنی علی علیپور، اوساگونا و مهدی ترابی را از دست داد. قبل از آن هم، آنتونی استوکس رفته بود. در لیگ قهرمانان آسیا نیز، عیسی آل‌کثیر خرید جدید تیم محروم شد تا پرسپولیس برای شروع لیگ با مشکل در خط حمله مواجه شود.

 

با این وجود، وحید امیری و مهدی عبدی تنها گزینه‌های موجود برای حضور در پیشانی خط حمله به شمار می‌آیند. آرمان رمضانی و آریا برزگر هم مصدوم شده‌اند و یحیی برای ایجاد تغییر می‌تواند روی سیامک نعمتی یا امید عالیشاه حساب باز کند. به هر حال، یحیی نگران وضعیت خط حمله تیمش است نه خط دفاع. 

خبر ورزشی 

 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: