کد خبر: ۸۷۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۳۰۲
قیمت طلا و سکه امروز در بازار بالا رفت، دلار هم افزایش ۳۵۰ تومانی قیمت را تجربه کرد و به ۲۶,۲۰۰ (بیست و شش هزار و دویست) تومان رسید.

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز ۱۳۹۹/۰۹/۰۱/ قیمت‌ها صعودی شدبه گزارش خبرداغ ، بازار طلا، سکه و ارز در ایران امروز شاهد افزایش عمده قیمت‌ها نسبت به دو روز گذشته است.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۷۰ (یک هزار و هشتصد و هفتاد ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۷ درصدی، از ۱,۱۱۴,۶۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهارده هزار و ششصد ) تومان به ۱,۱۲۲,۵۰۰ (یک میلیون و یکصد و بیست و دو هزار و پانصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۷۲ درصدی، از ۴۸۲,۶۰۰ (چهارصد و هشتاد و دو هزار و ششصد ) تومان به ۴۸۶,۱۰۰ (چهارصد و هشتاد و شش هزار و یکصد ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۶,۲۰۰ (بیست و شش هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۳۳ درصدی داشته است.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۲.۰۵ درصدی، از ۲۴,۷۳۹ (بیست و چهار هزار و هفتصد و سی و نه ) تومان به ۲۵,۲۵۷ (بیست و پنج هزار و دویست و پنجاه و هفت ) تومان رسید.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

در بازار امروز یورو در بازار آزاد نسبت به روز قبل ، با ۱۵ تومان کاهش، ۳۰,۶۵۸ (سی هزار و ششصد و پنجاه و هشت) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۰.۱۱ درصدی، از ۳۴,۳۱۳ (سی و چهار هزار و سیصد و سیزده ) تومان به ۳۴,۳۵۴ (سی و چهار هزار و سیصد و پنجاه و چهار ) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به ۲ روز پیش، با ۸۰ تومان افزایش، ۷,۳۰۰ (هفت هزار و سیصد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت لیر ترکیه امروز

همچنین لیر ترکیه با افزایش ۳.۱۷ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۳,۴۶۰ (سه هزار و چهارصد و شصت ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا امروز با کاهش ۰.۴۲ درصدی، از ۱۹,۸۱۹ (نوزده هزار و هشتصد و نوزده ) تومان به ۱۹,۷۳۶ (نوزده هزار و هفتصد و سی و شش ) تومان رسید.

قیمت دلار استرالیا امروز
در بازار امروز دلار استرالیا نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۷۰ تومان افزایش، ۱۹,۵۴۰ (نوزده هزار و پانصد و چهل ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ دینار عراق
دینار عراق، امروز به ۲۲ (بیست و دو ) تومان رسید که کاهش ۴.۵۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 11,800,000 (یازده میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 0.84 درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۶,۲۲۰,۰۰۰ (شش میلیون و دویست و بیست هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۲ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

در بازار امروز ربع سکه نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۳۰۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۳۳۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و سی هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی امروز با افزایش ۴.۱۹ درصدی، از ۲,۴۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد هزار) تومان به ۲,۵۰۵,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و پنج هزار) تومان رسید.

روزنامه دنیای اقتصاد
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: