کد خبر: ۸۶۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
تعداد بازدید: ۲۷۹
وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت نقش ارشادی و حمایتی خود را بتدریج تا خودکفایی کامل اقتصادی استقلال و پرسپولیس کاهش می‌دهد. ورود دو باشگاه به فرابورس بهترین اتفاق ممکن تاریخ سرخابی‌ها بود.

سلطانی‌فر: مردم با خیال راحت سهام استقلال و پرسپولیس را بخرندبه گزارش خبرداغ به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در جلسه هم اندیشی با گروهی از صاحب نظران اقتصادی گفت: در سطوح مختلف، نظر و آرای نخبگان کشور را برای طی مسیر روشن و مطمئن واگذاری استقلال و پرسپولیس شنیده‌ام و تلاش می‌کنیم بدون فوت وقت این مسیر را طی کنیم.


 وی در دیدار با جمعی از نخبگان و صاحب نظران اقتصادی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه اجماع خوبی بین صاحب نظران اقتصادی و ورزشی و مدیران کشور و دولت برای ورود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به فرابورس و آغاز روند جدی خصوصی سازی دو باشگاه وجود دارد.


سلطانی‌فر با اشاره به تلاش‌های سه ساله خود برای زمینه سازی واگذاری استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم رئیس جمهور و هیات وزیران و هم قاطبه مردم،  ورزشکاران و قهرمانان با این اتفاق بزرگ و تاریخی ورزش ایران موافق و همگام هستند.


وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به  ریسک واگذاری استقلال و پرسپولیس و آینده این دو تیم گفت: بعد از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس دولت و وزارت ورزش و جوانان دخالت در اداره دو تیم ندارد و عمدتا بصورت ارشادی با تشویق سرمایه گذاران حمایت خود را برای پایدار شدن روند خصوصی سازی دو تیم بصورت مشروط و موقت ادامه می دهد و به تدریج و با  زمان بندی مناسب این حمایت‌ها کاهش می یابد تا دو باشگاه کاملا به خود متکی شوند و با همین نگاه معتقدم  مردم با خیال راحت به سراغ خرید سهام استقلال و پرسپولیس بروند.


 وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: تصمیمی مهم و ماندگار در تاریخ این دو باشگاه به مرحله اجرا نزدیک می شود و قطعا این سیاست‌گذاری به نفع مردم،کشور، ورزش و هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سطوح ملی و بین المللی است و نشانه آن هم رضایت مندی هواداران و سبک شدن بار دولت از مسیر واگذار کردن وظایف اجرایی به بخش خصوصی است.


 سلطانی‌فر ادامه داد : در سطوح مختلف، نظر و آرای نخبگان کشور را برای طی مسیر روشن و مطمئن واگذاری استقلال و پرسپولیس شنیده‌ام و تلاش می‌کنیم بدون فوت وقت این مسیر را طی کنیم.
وی در پایان با قدردانی مجدد از جمع متخصصان اقتصادی و صاحب نظران دانشگاهی که در این مدت در کنار دولت و وزارت ورزش و جوانان بودند، گفت: قطعا با کمک شما فرایند اصلاح سیاست‌ها و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر و بالا رفتن کیفیت آن به جامعه بزرگ ورزش سریع‌تر میسر شد.

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: