کد خبر: ۸۶۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۳
معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اختیار واگذاری باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس توسط وزیر ورزش و جوانان تفویظ شده است، گفت: حدودا ۶۰ درصد اقدامات برای واگذاری این باشگاه‌ها از جمله شفافیت مالی و حقوقی انجام شده است، پیش‌بینی می‌شود تا آخر پاییز سهام پرسپولیس و استقلال در فرابورس ارائه شود.

به گزارش خبرداغ ب نقل از انتخاب، معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا آخر پاییز سهام پرسپولیس و استقلال در فرابورس ارائه شود

جمشید تقی‌زاده اول آبان‌ماه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه لایحه اهداف ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی بعد از ۴۹ سال به تصویب رسید، اظهار کرد: این لایحه چراغ راه وزارت ورزش و جوانان است و همچنین درصدد هستیم لایحه جامع باشگاه‌داری را نیز به مجلس ارسال کنیم، این لایحه می‌تواند ورزش کشور را نجات دهد.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه اختیار واگذاری باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس توسط وزیر ورزش و جوانان تفویظ شده است، گفت: حدودا ۶۰ درصد اقدامات برای واگذاری این باشگاه‌ها از جمله شفافیت مالی و حقوقی انجام شده است، پیش‌بینی می‌شود تا آخر پاییز سهام پرسپولیس و استقلال در فرابورس ارائه شود.

وی با بیان اینکه تعداد سمن‌های کشور از ۱۰ به ۳۵۰۰ سمن رسیده است، عنوان کرد: اقدامات خوبی در حوزه جوانان در کشور صورت گرفته است، در تلاش هستیم در بودجه سال ۱۴۰۰ اعتبارات خوبی را در حوزه ازدواج جوانان و ورزش بگیریم، ورزش تنها حوزه‌ای است که موجب ایجاد نشاط و شور در جامعه می‌شود، این شور مردمی را در برد پرسپولیس در مسابقات باشگاه‌های آسیا مشاهده کردیم.

تقی‌زاده تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای حضور در مسابقات المپیک و پاراالمپیک در کشور صورت گرفته است، امیدواریم باتوجه به شرایط کرونا و گذر از این دوران مدال‌های رنگارنگی را در این مسابقات کسب کنیم و پرچم کشور را به احتزار دربیاوریم.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه از پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام و قابل افتتاح در چهارمحال و بختیاری بازدیدی به عمل می‌آید، یادآور شد: درصدد هستیم تا آخر دولت بخشی از این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: