کد خبر: ۸۶۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۴۳۱
موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی در راستای رویکرد خود درخصوص عمومی‌سازی دانش و انتشار گزارش‌های سیاستی، وبیناری را با هدف تحلیل و ارزیابی سیاست‌ها و اقدامات با نگاهی به سیاست‌گذاری حوزه رفاه و تامین اجتماعی برگزار می‌کند.
وبینار بررسی «قانون تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیر ایرانی»به گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی این وبینار با موضوع «قانون تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیر ایرانی (۱۳۹۸)؛ بررسی ابعاد و مسیر پیش‌رو» فردا سه‌شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰صبح برگزار می‌شود.
در این جلسه، «احمد میدری، معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، « محسن شهرابی فراهانی، مدیر انجمن دیاران و پژوهشگر» و «منصور حاجی، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران» سخنرانی خواهند کرد. علاقه‌مندان برای ورود به این جلسه می‌توانند به آدرس موسسه به نشانی www.ssor.ir مراجعه نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: