کد خبر: ۸۶۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۴۲۴
دومین کارگاه تعاملی «سیاستگذاری برای بهبود وضعیت کودکان» از سوی معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی، روز دوشنبه 12 آبان (ساعت 10 تا 12) ویژه خبرنگاران،اهالی رسانه و فعالان رسانه ای به صورت مجازی برگزارمی شود.

دومین کارگاه تعاملی به گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، در این کارگاه تعاملی "مهدی منتظرقائم "، عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران حضور دارد و به موضوع «بازنمایی رسانه‌ای مسائل کودکان» می پردازد.

قرار است در این کارگاه، سه اثر رسانه ‌ای برگزیده‌ خبرنگاران در حوزه‌ مسائل کودک به انتخاب برنامه‌ پرسشگر(برنامه‌ی تخصصی مسائل آموزشی کودکان و نوجوانان) معرفی و از مولفان این آثار تقدیر شود.

 نشست اول این کارگاه، 21 مهرماه و با حضور" احمد میدری "، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "محمود عباسی"، معاون وزیر دادگستری و رئیس مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و شماری از خبرنگاران اجتماعی و فعالان مسائل کودکان که پیش از این ثبت نام کرده بودند برگزار و از سه خبرنگار نویسنده‌ی آثار برگزیده به انتخاب انجمن دیاران تقدیرشد .

برگزاری سلسله نشست‌‌های تعاملی با هدف هم‌افزایی در بخش سیاستگذاری و مدنی برای بهبود وضعیت کودکان بطور ماهیانه در دستور کار معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.

نمایندگان رسانه های جمعی فعال در حوزه کودک که موفق به شرکت در کارگاه اول نشده اند  برای شرکت در نشست و دریافت لینک جلسه مجازی می توانند با ارسال نام و رسانه محل فعالیت با آدرس child@iran-bssc.ir مکاتبه کنند.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست لازم است شماره همراه و ایمل خود را ارسال کنند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: