کد خبر: ۸۶۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۲۹۵
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قطعا در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد کاهش منطقی و معقول قیمت‌ها خواهیم بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قطعا در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد کاهش منطقی و معقول قیمت‌ها خواهیم بود.

وعده نماینده طبس: ارزانی در راه است

مجید نصیرایی (نماینده طبس):

* در کشور با توجه به رویکردهای متفاوت مجلس جدید در درمبارزه با فساد و وادار ساختن دولت به کار بیشتر و مبارزه جدی با کوتاهی ها و همچنین ایجاد ظرفیت های جدید برای وزارت صمت به واسطه این مجلس و ماموریت اخیر مجموعه بسیج و سپاه در بحث ورود به عرصه اقتصادی و نظارت بر بازارها و جدیت قوه قضاییه در بحث نظارت ها و برخورد با فساد ها قطعا در هفته ها و ماه های آینده شاهد یک ثبات در بازارها خواهیم بود.

* پس از ایجاد یک ثبات اقتصادی شاهد کاهش منطقی و معقول قیمت ها خواهیم بود، ما معتقدیم منشأ بخش عمده ای از مشکلات حوزه اقتصادی امروز ما و این سختی های مردم مربوط به ضعف های مدیریتی و نظارتی در داخل کشور است و بخش بسیار کمی از مشکلات ما منشأ خارجی در حوزه تحریم و فشارهای های آمریکایی ها دارد.

* قطعا فشارهای آمریکا هم به سقف خود رسیده و ابزار جدیدی برای اعمال فشار به کشور ما ندارند و همچنین دیگر توان اینکار را هم ندارند، قطعا در داخل به واسطه حضور قوه قضاییه ،حضور مجلس و حضور مجموعه بسیج و سپاه در هفته ها و ماه های آینده شاهد یک ثبات اقتصادی، پیشرفت اقتصادی و کاهش فشارها خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: