کد خبر: ۸۵۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
تعداد بازدید: ۱۹۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبال گرچه یک بازی گروهی است، اما همچنان روی کاکل ستاره‌ها می‌چرخد.

پیوس: ترابی حالا یک ستاره استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: فرشاد پیوس مهاجم پرآوازه سال‌های نه چندان دور پرسپولیس و تیم ملی کشورمان معتقد است مهدی ترابی ستاره تیم محبوبش است. آقای گل سابق فوتبال ایران از علی علیپور و دوندگی بی‌امان این مهاجم نیز تعریف کرد.

وقتی بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی به دقیقه ۸۰ رسید فکرش را می‌کردید شاگردان گل‌محمدی به گل برسند؟

ببینید این پرسپولیس نشان داده که تا آخرین ثانیه بازی برای برد می‌جنگد. بازی قبلی پرسپولیس در چه دقیقه‌ای به شاهین بوشهر گل زد؟

مهدی ترابی در دقیقه ۶۶ گل زد. چطور؟

تازه آن روز ۱۰ نفره هم بود. این تیم هرگز کم نمی‌آورد و من هم می‌دانستم بازیکنان کلیدی پرسپولیس بالاخره یک کاری می‌کنند به ویژه وقتی ضربه سر تماشایی سیدجلال حسینی با بدشانسی به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۷ و روی ارسال نوراللهی بود!

بله، به هر حال ما فوتبالی‌ها یک نشانه‌هایی در بازی می‌بینیم و من هم احساس کردم وقتی مدافع وسط پرسپولیس این همه عطش گلزنی دارد بنابراین به گل هم خواهند رسید.

علی علیپور با زرنگی از حریف پنالتی گرفت.

به نظرم پنالتی بود و علیپور هم خیلی در این بازی دوید و جنگید تا بالاخره زهر خودش را ریخت. او یک مهاجم در خدمت تیم است.

و مهدی ترابی که گل ۳ امتیازی از روی نقطه پنالتی زد.

به نظر من مهدی ترابی حالا ستاره پرسپولیس شده است. او حالا یک ستاره است، چون دو هفته متوالی گل ۳ امتیازی زد. این چنین بازیکنانی معمولی نیستند.

اگر اشتباه نکنیم این هفتمین گل ۳ امتیازی مهدی ترابی در این فصل برای پرسپولیس بود.

گفتم که فوتبال گرچه یک بازی گروهی است، اما همچنان روی کاکل ستاره‌ها می‌چرخد.

مثل زمان شما که پرسپولیس روی کاکل فرشاد پیوس و گل‌هایش می‌چرخید.

شما لطف دارید، اما فقط من نبودم. محمد پنجعلی، حمید درخشان، مجتبی محرمی، ناصر محمدخانی، مرتضی کرمانی، محسن عاشوری، علی دایی و... خیلی‌های دیگر بودند که ستاره محسوب می‌شدند. من فقط زحمات همبازیانم را تبدیل به گل کردم.

مهدی عبدی هم به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد. عملکرد او را چطور دیدید؟

مهدی عبدی یک بازیکن جوان است و باید به نصایح مربیان خودش گوش کند. او نباید برای فیکس بازی کردن عجله کند و در کمال آرامش می‌تواند به این مهم برسد به شرط آنکه از موقعیت‌ها و فرصت‌ها خوب استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: