کد خبر: ۸۶۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۲۴۳
اداره استاندارد و نظارت غذا و داروی کیش از توسعه فعالیت های نظارتی در حوزه تولید، خدمات و واردات کالا باهدف افزایش رضایتمندی هموطنان خبر داد.

استاندارد سازی فعالیت های تولیدی و خدماتی راهکارموثر رونق اقتصادی کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل، سعید صومعه با تبریک 18آبان روز ملی کیفیت به همه تولیدکنندگان کالا و خدمات درکیش اظهار داشت: مقوله کيفيت، حوزه ای گسترده است و از مهمترین شاخص های مد نظر مشتریان و مصرف کنندگان کالاها و خدمات محسوب می شود.

رییس اداره استاندارد و نظارت غذا و داروی کیش تاکید کرد : تولید محصولات و خدمات صادرات گرا نقش مهمی در رونق اقتصادی کشوردارد و رشد تولید و افزایش تقاضا در بازارهای بین المللی که توسعه صادرات را ممکن می کند تنها به ارائه محصولات با کیفیت بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه روند تولید کالا و خدمات در جهت حصول حداقل کیفیت و استاندارد، نیازمند رعایت قوانینی است که تولید کنندگان کالا یا عرضه کنندگان خدمات باید به آن توجه جدی داشته باشند گفت: اداره استاندارد و نظارت غذا و داروی کیش درزمینه کنترل کیفیت در حوزه های تولید، خدمات و واردات کالا نظارت داشته و تمام توان خود را برای ارائه کالا و خدمات مطلوب به ساکنان و گردشگران بکارمی گیرد.

صومعه بابیان اینکه یک محصول با کیفیت علاوه بر انطباق با استاندارد های ملی یا بین المللی می بایست نیازها، خواسته ها و انتظارات مصرف کننده را برآورده کند افزود: اگر توليد کالا و ارائه خدمات همسو با توقعات مشتري نباشد ، واحدهای ارائه دهنده کالا و خدمات با کیفیت نامناسب توان رقابت نداشته و ازچرخه خارج خواهند شد.

وي اضافه کرد: حضور و رقابت‌پذيري واحدهاي توليدي در بازارهاي جهاني با کيفيت ارتباط مستقیم داشته و فعالان این عرصه می بایست تمام تلاش خود را برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات و تولیدات بکارگیرند تا شاهد رونق تولید در کشور باشیم.

لازم به ذکر است اداره استاندارد کیش فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است و در تمامی حوزه ها از جمله تولید، صادرات، واردات خدمات نظارتی و آموزشی ارائه می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: