کد خبر: ۸۶۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
تعداد بازدید: ۲۵۸
امروز بازار پس از ۱۰روز شاهد سبز شدن شاخص‌های کل و هم‌وزن بود. در ابتدای بازار پس از ۹روز حقیقی‌ها بیش از آن که بفروشند در حال خرید بودند. اگر چه در پایان باز هم میزان فروش بیشتری نسبت به حقوقی‌ها ثبت کردند اما شاخص همچنان سبز ماند.

نمای پایانی بورس امروز/ روی خوش بازار هم نتوانست جلوی حقیقی‌ها را برای فروش بگیردبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز، شاخص کل پس از رشد ۱۷هزار و ۴۶۹واحدی (۱.۳ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۵هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۲ درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۷۲نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۰۴نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: 

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۹/۰۸/۱۰| قیمت‌ها پایین آمد

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع از هفت هزار و ۵۰۰میلیارد تومان عبور کرد.

 

نمای بازار

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۷۴میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «شپنا»، «خگستر»، «ثبهساز»، «سیتا»، «شتران»، «آبادا» و «خساپا» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد های «شاروم»، «وپویا»، «زملارد»، «بپیوند»، «بگیلان»، «گدنا» و «آریا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

امروز بازار پس از ۱۰روز شاهد سبز شدن شاخص‌های کل و هم‌وزن بود.در ابتدای بازار پس از۹روز حقیقی ها بیش از آن که بفروشند در حال خرید بودند. اگرچه در پایان باز هم میزان فروش بیشتری نسبت به حقوقی ها ثبت کردند اما شاخص همچنان سبز ماند.

نقشه پایانی بازار معاملات بورس و فرابورس

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: