کد خبر: ۸۶۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۲۳۳
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جهان گفت: آسیب پذیری کشورها بر حسب قدرت مدیریت متغیر بوده است، در کشور ما چندان این اتفاق خوشایند نبوده است؛ یا تصمیمات گرفته نمی‌شود یا نامناسب هستند. بسیاری از تصمیمات در حوزه کرونا ضمانت اجرایی ندارد به استثنای نیامدن رئیس‌جمهور.

تصمیمات حوزه کرونا، به استثنای نیامدن رئیس جمهور به مجلس، ضمانت اجرایی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، صدیف بدری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۶ آبان) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به اظهارات رئیس جمهور فرانسه گفت: اظهارات مغرضانه و به دور از واقعیت رئیس‌جمهور فرانسه قلب یک میلیارد مسلمان را جریحه‌دار کرد،‌معلوم نیست چگونه از توهین به مقدسات مسلمانان جهان آزادی بیان را  مطرح می‌کنند.

نماینده اردبیل، نمین و نیر ادامه داد: سخنان خام آقای مکرون در تداوم سیاست نفرت پراکنی غرب است که نه تنها کوچکترین کمکی به گسترش صلح و برادری نمی‌کند، بلکه آتش افراط را شعلهورتر می‌کند.

وی خطاب به نمایندگان گفت: همراهان گرامی بیش از هشت ماه است که ویروس کرونا معادلات اجتماعی و سیاسی را در چهار گوشه جهان بر هم زده است.

وی ادامه داد:  آسیب پذیری کشورها بر حسب قدرت مدیریت متغیر بوده است در کشور ماچندان این اتفاق  خوشایند نبوده است؛ یا تصمیمات گرفته نمی‌شود یا نامناسب هستند. بسیاری از تصمیمات در حوزه کرونا ضمانت اجرایی ندارد به استثنای نیامدن رئیس‌جمهور.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور کرونا در کشور تثبیت شده است. از یک طرف ترس اولیه مردم فرو ریخته است و حساسیت لازم را ندارند. از طرف دیگر ستاد ملی مبارزه با کرونا ظاهرا در یک سردرگمی به سر می‌برد، ترکیب این دوتا فاجعه به بار آورده است. 

وی ادامه داد: اردبیل هفته هاست در وضعیت قرمز است که نه تنها خبری از دورکاری کارمندان نیست، بلکه مردم در سر کار و بار خودشان هستند. 

نماینده مردم اردبیل، نمین نیر ضمن تشکر از وزیر بهداشت ودرمان خطاب به حاجی میرزایی وزیر آموزش و پروش گفت:  جناب آقای حاجی میرزایی وزیر آموزش و پروش حدود یک چهارم دانش آموزان در استان اردبیل به شبکه شاد دسترسی ندارند خانواده هایی برای تهیه تبلت و موبایل در مضیقه هستند و معلمان دلسوز از تجهیزات شخصی استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: احساس نمی‌کنید این رویه با عدالت آموزشی در تضاد است آقای حاجی میرزایی اضافه کار کارکنان آموزش و پرورش هر چند  به صورت نامنظم حداقلی هر سال پرداخت می‌شد اما در این هفت ماه  ریالی به کارکنان آموزش و پرورش داده نشده است 

بدری خطاب به وزیر جهاد و کشاورزی گفت: جناب آقای دکتر خاوازی در حالی که در فصل محصول به سر می‌بریم اما با مشکل  کود مواجهیم ، قیمت کود سر به فلک کشیده است و حتی  قیمت‌های نجومی هم یافت نمی‌شود از شما می‌خواهیم  اسرع وقت به موضوع ورود کنید.

وی ادامه داد: آقای وزیر  نگذارید در میان شما و همکارانتان دلالان بی انصاف و عرصه را بر کشاورزان مظلوم تنگ کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: