کد خبر: ۸۶۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۵
نماینده بندرعباس، گفت: آقای رئیس جمهوراگر در این ۷ سال کار خاصی را انجام نداده‌اید، حداقل دستور دهید پروژه‌هایی را که نیمه تمام است و پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد دارد، حداقل تمام شود.

دولت برای بهبود وضع معیشتی قشر کارگر اقدام جدی انجام دهد/ آقای روحانی پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا را تکمیل کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، احمد مرادی نماینده بندرعباس در جلسه امروز سه شنبه ۶ آبان مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با محکوم کردن اقدام اخیر رئیس جمهور فرانسه، گفت: توهین رئیس‌جمهور بی شرم و بی‌خرد فرانسه و همچنین اقدام رذالت بار یک نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلامی را محکوم می‌کنم.

وی ادامه داد: به همه دست اندرکاران اجرایی کشور تذکر می‌دهیم که به داد کارگران برسید، امروز این قشر در بدترین شرایط زندگی می‌کنند و باید برای بهبود وضعیت معیشت آن‌ها اقدامی صورت گیرد.

مرادی در ادامه اظهار داشت: تذکر بعدی من به ریاست سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزیر بهداشت و درمان است، در رابطه با حق مرزی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به عنوان یک استان صددرصد مرزی است، که این حق را پرداخت کنند.

وی در پایان طی تذکری خطاب به رئیس جمهور، بیان داشت: تذکر دیگر من خطاب به شخص آقای رئیس جمهور است که حداقل اگر در این ۷ سال کار خاصی را انجام نداده‌اید، دستور دهید پروژه‌هایی را که نیمه تمام است و پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد دارد را حداقل تمام کنند، این انتظار مردم است و موضوع آخر هم تعیین وضعیت کارکنان قراردادی است که در دستگاه های مختلف در حال خدمت هستند، لطفا دولت هرچه سریع تر نسبت به آن اقدام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: