کد خبر: ۸۶۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
تعداد بازدید: ۳۰۸
کاپیتان پیشین تیم استقلال گفت: از نظر من تبعیض بین دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود دارد و مدیران شایسته ای برای تیم ما انتخاب نمی‌شود.

تبعیض بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد/مدیران ما مدیر مجازی هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، امیر حسین صادقی کاپیتان پیشین استقلال در خصوص مسائل روز این باشگاه گفتگوی مفصلی انجام داد. وی در بخشی از این صحبتها شرایط مدیریتی استقلال در سالهای اخیر را فاجعه دانست و این انتخابات را به وزارت ورزش نسبت داد.

مدیران انتخابی وزارت ورزش در شان استقلال نیستند

صادقی گفت: شرایط مدیریتی سالهای اخیر استقلال در حد فاجعه است. در چند سال گذشته انتخابات و انتصاباتی که وزارت ورزش برای استقلال انجام داده در شان این باشگاه نبوده‌اند. ما دو سال است فریاد می زنیم و نسبت به این موضوع اعتراض داریم ولی گوش شنوایی نیست. باشگاه استقلال زیر نظر وزارت ورزش است و وزارت ورزش نسبت به این باشگاه کم کاری می‌کند؛ خدماتی که به استقلال ارائه می‌دهد بر خلاف پرسپولیس کم است. سالهاست دست تیم ما از جام کوتاه مانده چون اینجا شده محل رفت و آمد مدیرانی که تنها قالب مدیریت ورزشی را بلد هستند و به مدیریت در این باشگاه آشنایی ندارند. مدیرانی که در سالهای اخیر به این باشگاه آمده‌اند نمی‌دانند باید چطور پاسخگوی میلیون‌ها هوادار باشند.

تبعیض بین دو باشگاه مشهود است

پیشکسوت استقلال افزود: وزارت ورزش بین دو باشگاه فرق می‌گذارد. اگر بخواهم مصداقی صحبت کنم می‌توانم به عنوان مثال به بحث کارگزار دو باشگاه اشاره کنم و پرداختی‌هایی که کارگزاران به این دو باشگاه داشتند که اصلاً قابل مقایسه نیست.

هیات مدیره مجازی

وی با انتقاد از عملکرد برخی از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پیشین باشگاه بیان داشت: برخی از مدیران استقلال تنها در فضای مجازی حضور دارند. در حالی که مدیریت استقلال یک کار تمام وقت و شبانه روزی است که باید با عشق انجام شود. آقای خلیل زاده که رییس هیات مدیره هستند باید از ۷ صبح تا ۱۲ شب عاشقانه دنبال کار استقلال باشند نه اینکه در اینستاگرام پیام بگذارد که الان دارم می‌روم، الان دارم پول می ریزم، فردا می‌خواهم خبر خوش بدهم و غیره. با فضای مجازی نمی‌توان به باشگاه بزرگی مثل استقلال مدیریت کرد.

انتخاب محمود فکری، اتفاقی خوب برای استقلال

پیشکسوت آبی پوشان که با برنامه صبحگاهی «چاپ اول» شبکه خبر گفتگو می‌کرد، گفت: بعد از این انتقادات اشاره‌ای هم داشته باشیم به اتفاق خوبی که در این تیم افتاد. اتفاق خوب، اضافه شدن محمود فکری به کادر فنی بود. محمود فکری یک وفادار به تمام معنا به استقلال است و بهترین فردی بود که در این شرایط می‌توانست بیاید و از نظر فنی مفید باشد.

مهندسی معکوس در استقلال

صادقی یادآور شد: در استقلال مهندسی معکوس صورت گرفته و چیدمان‌ها از پایین به بالا بوده است. باشگاه ما تنها باشگاهی در دنیاست که اول بازیکن می خرد، بعد سرمربی اش را انتخاب می‌کند و بعد از آن مدیرش مشخص می‌شود. در حالی که در پرسپولیس و هیچ تیم دیگری اینگونه نیست. وقتی می گویم بین دو تیم تفاوت است نکاتی مثل این را می گویم و اگر بگویند این اتفاقات توسط مدیران دو باشگاه رقم می‌خورد که باز هم می رسیم به حرف اول من. یعنی انتخاب مدیران دو باشگاه توسط وزارت ورزش. متاسفانه استقلال در سالهای اخیر همیشه دوران طلایی فصل که همین پیش فصل باشد را به دلایل و بهانه‌های مختلف از دست می‌دهد و همین از دست رفتن پیش فصل باعث می‌شود تا امتیازات مهمی را در نیم فصل از دست بدهیم و شانس قهرمانی کم شود.

سعادتمند از مجیدی حمایت نکرد

وی افزود: سعادتمند (مدیرعامل سابق استقلال) در حرف از فرهاد مجیدی حمایت کرد اما در عمل نه. ما با مجیدی دو نایب قهرمانی به دست آوردیم که حداقل یکی از آنها باید حتماً به قهرمانی ختم می‌شد که حاشیه‌های موجود در باشگاه این فرصت را از ما گرفت. مدیرعامل پیشین استقلال هم علاقه زیادی به حضور در فضای مجازی داشت که این هم اتفاق خوبی نبود. یک سری از تبعیض‌هایی که می‌گویند بر سر همین مدیریت‌ها است. سعادتمند گفت از مجیدی حمایت می‌کنیم که نه حمایت کردند و نه گذاشتند مجیدی جام بگیرد.

عبدیان خون استقلالی دارد

مدیران ما همه در فضای مجازی هستند. واقعیت یک چیز است اما در فضای مجازی چیز دیگری می‌گویند. البته در استقلال نفراتی مثل عبدیان هم هستند که خون استقلالی دارد. هوادارانی هم هستند که بدون سر و صدا دارند به تیم کمک می‌کنند و هیچ نامی از آنها نیست و نمی دانم چرا درها به روی آنها بسته است.

وزارت ورزش شان استقلال را پایین می‌آورد

وزارت ورزش از من شکایت کرده است اما اشکالی ندارد. چند روز پیش آقای علی نژاد معاون وزیر ورزش در مجلس گفت شان وزارت ورزش را پایین نیاورید و نگویید وزیر پرسپولیسی است اما خودشان شان باشگاه استقلال را با ده‌ها میلیون هوادار پایین می‌آورند. شما دارید درباره باشگاه استقلال صحبت می‌کنید که ۳۰ - ۴۰ میلیون هوادار دارد و می‌تواند اتفاقات خوبی را در جامعه رقم بزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: