کد خبر: ۸۶۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۱۷۶۱
محمد نادری در حالی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد که در روزهای اخیر شایعات بسیار زیادی پیرامون او وجود داشت

محمد نادری در پرسپولیس ماندنی شدبه گزارش خبرداغ ، محمد نادری در حالی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد که در روزهای اخیر شایعات بسیار زیادی پیرامون او وجود داشت و بسیاری اعتقاد داشتند که باتوجه به خرید سعید آقایی، وی جایگزین هرویه میلیچ در تیم استقلال خواهد شد اما در نهایت اوضاع به شکلی رقم خورد که مدافع چپ ملی پوش فوتبال ایران به فوتبالش در پرسپولیس ادامه دهد.

 

نادری ساعتی پیش وارد باشگاه پرسپولیس شد و پس از مذاکرات نسبتا طولانی با مدیران باشگاه پرسپولیس برای یک فصل دیگر در این تیم ماند. این مدافع خوش قد و قامت حالا یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس محسوب می‌شود و حالا تلاش می‌کند تا پنجمین جام قهرمانی اش را با سرخ ها تصاحب کند. او در یک و نیم فصل اخیر جزو بازیکنان شاخص و اصلی تیم پرسپولیس بوده و حالا در رقابت با سعید آقایی، باید جایگاهش را پس بگیرد. نادری پس از پارگی رباط صلیبی محمد انصاری در بازی فینال آسیا مورد توجه برانکو قرار گرفت و پس از درخشش در تیم برانکو و اثبات توانایی به کالدرون، این بار ماموریت دارد تا خود را به کاشف اصلی اش یعنی یحیی گل محمدی ثابت کند. این مدافع 24 ساله که سابقه بازی در تراکتور را دارد، بازیکنی چند پسته محسوب می‌شود و می‌تواند در پست دفاع میانی هم به میدان برود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: