کد خبر: ۸۶۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۲
سرمربی تیم فوتبال گل گهر به مسئولان جزیره کیش پیشنهاد کرد کمپ‌های مجهزی را برای برگزاری تمرینات تیم‌ها ایجاد کنند.

پیشنهاد قلعه‌نویی برای توسعه کمپ‌های تمرینیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سرمربی تیم فوتبال گل گهر به مسئولان جزیره کیش پیشنهاد کرد کمپ های مجهزی را برای برگزاری تمرینات تیم ها ایجاد کنند.

تیم فوتبال گل گهر اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در جزیره کیش برگزار کرده است تا حضوری آبرومند در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد. امیر قلعه نویی که به همراه تیمش در جزیره کیش حضور دارد با مدیرعامل سازمان منطقه‌ای آزاد کیش دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که امیر عرب رئیس هیات فوتبال کیش نیز حضور داشت، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به معرفی طرح‌های توسعه‌ای ورزش حرفه‌ای این جزیره پرداخت و گفت: اجرای این طرح‌ها، جزیره کیش را برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی مهیا می‌کند.

امیر قلعه نویی نیز ضمن قدردانی از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بابت باز شدن درب‌های زمین چمن استادیوم المپیک کیش برای تمرینات تیمش گفت: کیش ظرفیت خوبی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی دارد و پیشنهاد می‌شود در کنار طرح‌های توسعه‌ای، کمپ‌های جدید همچون زمین چمن، استخر و سونا ایجاد گردد تا تیم‌های حرفه‌ای بجای سفر به کشورهای همسایه، تمرینات خود را در جزیره کیش برگزار کنند.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان افزود: در شرایط فعلی و با افزایش نرخ دلار، حضور تیم‌های دسته یک و ملی در جزیره کیش علاوه بر مقرون به صرفه بودن برپایی اردو در کیش، باعث افزایش ضریب اشغال هتل‌ها و رونق اقتصادی جزیره خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: