کد خبر: ۸۶۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۵۹۳
یکی از نکات جالب توجه که با نگاه کردن به ترکیب سرمربیان تیم‌های حاضر در لیگ برتر متوجه آن می‌شویم، تعداد قابل ملاحظه مردان شماره یک استقلالی نیمکت‌هاست.

ترکیب اولیه مربیان لیگ برتر؛ استقلالی‌ها، دوبرابر پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، یکی از نکات جالب توجه که با نگاه کردن به ترکیب سرمربیان تیم‌های حاضر در لیگ برتر متوجه آن می‌شویم، تعداد قابل ملاحظه مردان شماره یک استقلالی نیمکت‌هاست.

 

تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر این روزها مشغول آماده‌سازی و سپری کردن دوران پیش‌فصل خود هستند چون اگر برنامه دستخوش تغییر نشود، فصل جدید از دهم آبان آغاز خواهد شد. در این ‌میان یکی از نکات جالب توجه که با نگاه کردن به ترکیب سرمربیان تیم‌های حاضر در لیگ برتر متوجه آن می‌شویم، تعداد قابل ملاحظه مردان شماره یک استقلالی نیمکت‌هاست. در حال حاضر استقلالی‌ها دو برابر مردان پرسپولیسی سمت سرمربی را مال خود کرده‌اند و شاید همین مسئله به نوعی برای محمود فکری در طول فصل دردسر ایجاد کند چون به محض اینکه هر کدام از آنها نتایج خوبی بگیرند و استقلال دچار بحران شود، حرف و حدیث‌ها و شایعات زیادی بر سر زبان‌ها خواهد افتاد. شایعاتی که حداقل در فوتبال ایران باید آنها را گاهی اوقات تا حد بسیار قابل ملاحظه‌ای جدی گرفت.

 

مردان استقلالی

جدا از خود محمود فکری که به عنوان سرمربی استقلال فصل را آغاز می‌کند، 5 سرمربی آبی دیگر نیز در این مسابقات حضور دارند. لیگ بیستم حرفه‌ای در حالی آغاز می‌شود که جواد نکونام سرمربی فولاد است، مهدی رحمتی هدایت شهرخودرو را برعهده دارد، امیر قلعه‌نویی با گل‌گهر سیرجان به میدان می‌آید، رسول خطیبی آلومینیم اراک را روانه زمین می‌کند و علیرضا منصوریان نیز مرد شماره یک نیمکت تراکتور تلقی می‌شود. به این ترتیب اگر فرض کنیم همه این افراد تا پایان فصل بر مسند کار باقی خواهند ماند، آنگاه محمود فکری باید در طول مسابقات با 5 رقیب استقلالی مبارزه تنگاتنگی داشته باشد. نکته جالب توجه در مورد چیدمان مربیان استقلالی کنونی لیگ برتر اینکه رحمتی، قلعه‌نویی، خطیبی و منصوریان در خود استقلال با فکری همبازی بوده‌اند و جواد نکونام نیز در تیم ملی چند بار همراه سرمربی کنونی آبی‌پوشان پایتخت وارد زمین شده است. این دو بازیکن طی دوران سرمربیگری منصور پورحیدری فقید و امیر قلعه‌نویی چند بازی ملی به اتفاق هم داشته‌اند.

 

صاحب‌منصبان پرسپولیسی

تا اینجای کار شاهد حضور 3 مربی پرسپولیسی در ترکیب سرمربیان لیگ برتری هستیم. یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس در اندیشه تکرار نتایج خیلی خوب فصل گذشته خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست (‌البته یحیی این روزها از شرایط اصلاً راضی نیست) و قطعاً جدی‌ترین رقیب از میان سرمربیان پرسپولیسی برای محمود فکری تلقی می‌شود. در کنار گل‌محمدی، رحمان رضایی نیز حالا تحت عنوان مرد شماره یک نیمکت ذوب‌آهن وارد عرصه رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد. به این دو نفر باید مجتبی حسینی را هم اضافه کرد (البته اگر تا زمان شروع مسابقات همچنان بر مسند خود باقی بماند و بحث کناره‌گیری‌اش صحت نداشته باشد) سرمربی انتخاب شده برای نفت مسجدسلیمان در مقطعی از فصل 92-91 دستیار اول یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس تلقی می‌شد و از این بابت او را هم قرمز حساب کرده‌ایم. نکته جالب توجه در مورد مربیان پرسپولیسی، ارتباط همه آنها با باشگاه ذوب‌آهن است. گل‌محمدی، رضایی و حسینی در یک مسئله اشتراک دارند و آن هم حضور تحت عنوان بازیکن، مربی یا سرمربی در جمع سبزپوشان اصفهانی طی سالیان گذشته است.

 

نکونام حریف اول، منصوریان رقیب آخر

در میان مربیان استقلالی که به مصاف استقلال خواهند رفت، اولین دوئل میان جواد نکونام و محمود فکری است. جدالی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر که به میزبانی سرخپوشان جنوبی در اهواز برگزار خواهد شد. آخرین مبارزه استقلال با یک سرمربی استقلالی نیز در هفته یازدهم خواهد بود. جایی که تراکتور از آبی‌پوشان تهرانی میزبانی می‌کند. البته بدون هیچ شک و تردیدی، ترکیب کنونی مربیان لیگ برتری حتماً تا قبل از پایان نیم‌فصل اول دستخوش تغییرات قابل ملاحظه خواهد شد.

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: