کد خبر: ۸۶۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۴
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در لرستان گفت: منابع بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی باید مشخص شود .

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در لرستان: منابع بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی باید مشخص شودبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان، حجت اله میرزایی که در شورای اداری الیگودرز سخن می گفت، اظهار کرد: برای پوشش بیمه ای جدید حتی یک نفر بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی باید منابع مالی مورد نیاز تامین شود چون سازمان تأمین اجتماعی نمی‌تواند با منابع داخلی خود کسی را بیمه کند و منابعی که در بودجه های سنواتی تخصیص می یابد تکافوی پوشش جدید را ندارد.
وی افزود: به دلیل فقدان منابع متاسفانه در لرستان از 5 هزار نفر قالیباف، تنها ۲۰۰ نفر و از 6 هزار و 200 نفر کارگر ساختمانی فقط هزار نفر بیمه شده اند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: وظیفه ما نظارت و پیگیری پروژه‌هایی است که در صندوق بازنشستگی کشوری مصوب شده و در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: برنامه مالی و زمان‌بندی در دستور کار قرار دارد اما هر سه پروژه «گردشگری حوضیان» و «لاستیک سازی» موانعی حقوقی و ارزی خارج از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی دارند؛ تکمیل ظرفیت کشت و صنعت (دامپروری) 2000 راسی الیگودرز در اولویت اصلی است .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: