کد خبر: ۸۶۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۰
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکل بیکاری جوانان با برداشتن موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی و راه اندازی و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی برطرف می‌شود.

میرزایی در بازدید از کارخانه داروسازی اکسیر بروجرد: معضل بیکاری با رفع موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی برطرف می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، حجت اله میرزایی درحاشیه  بازدید از کارخانه داروسازی اکسیر بروجرد اظهارکرد: بیکاری یکی از معضلات اصلی کشور بیکاری است که با سرمایه گذاری های جدید و برنامه ریزی صحیح می توان زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرد.

وی با بیان این که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مشکل اشتغال و سرمایه گذاری حمایت های لازم را انجام می دهد اظهار امیدواری کرد: با این اقدامات مشکل بیکاری هرچه سریع تر برطرف شود.

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مسیر سرمایه گذاری را تا حد امکان هموار خواهیم کرد اما انتظار می رود مشکل اشتغال با تحمیل نیروهای جدید توسط برخی مدیران به واحدهای صنعتی بیشتر نشود.

در این نشست، اسد عبدالهی معاون اقتصادی استانداری لرستان نیز گفت: واحدهای اقتصادی استان باید احیا شوند و دوباره وارد چرخه تولید گردند.

وی تصریح کرد: مشکلات واحدهای صنایع استان را رصد می کنیم و برای حل مشکلات آنها اقدامات و برنامه ریزی لازم صورت می گیرد تا بتوانند به روند تولید ادامه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: