کد خبر: ۸۶۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۶
نوسان شدید قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ارز روند معاملات طلا و سکه را متوقف کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، در حالی که قیمت ارز در صرافی‌های بانکی به ۳۱ هزار و ۱۵۰ تومان رسیده است، روند معاملات طلا و سکه در بازار نیز متوقف شده است چرا که نوسان قیمت ها در بازار از یک سو به دلیل رشد قیمت ها و از سوی دیگر به واسطه افزایش قابل توجه تقاضا در بازار رو به افزایش است.

سکه

در حالی که سایت های خبری قیمت سکه تمام بهار ازادی را برابر با ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام می کند، برخی صرافان بهای این سکه را در محدده ۱۶ میلیون و دویست تا ۱۶ میلیون و سیصد هزار تومان گزارش کردند و این فاصله قابل توجه قیمتی زمینه را برای توقف معاملات در بازار فراهم کرده است . کشتی آرای نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره قیمت قطعات مختلف سکه گفته است: امروز برای اولین بار قیمت سکه طرح قدیم به ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسیده است.

این فعال بازار طلا نیز تایید کرد: هم اکنون بسیاری از معاملات در بازار طلا و سکه کاملاً متوقف است و فروشنده ها از فروش خودداری می کنند ولی خریدار در بازار داریم و تقاضا افزایش یافته است.

افزایش تقاضا برای سکه حباب قیمت را نیز افزایش داده است، به عبارتی حباب سکه تمام بهار آزادی طرح جدید برابر با یک میلیون و ۶۳۰ هزاز تومان، حباب سکه بهار آزادی طرح قدیم برابر با ۳۷۴ هزار تومان، حباب نیم سکه برابر با یک میلیون و ۳۳۷ هزار تومان و حباب ربع سکه برابر با ۲۰۱ هزار تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: