کد خبر: ۸۶۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
تعداد بازدید: ۲۵۳
سخنگوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های فوتبال گفت: نه استقلال و نه هیچ باشگاه دیگری هنوز مجوز حرفه‌ای خود را برای فصل آینده دریافت نکرده‌اند.

استقلال و هیچ باشگاه دیگری هنوز مجوز حرفه‌ای نگرفتندبه گزارش خبرداغ، سید کاظم اولیایی عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای تیم‌های لیگ برتری و سخنگوی این کمیته در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نه استقلال و نه هیچ یک از باشگاه‌های دیگر هنوز مجوز حرفه‌ای فصل جدید خود را دریافت نکرده‌اند و البته هیچ باشگاهی هم مدارکش رد نشده است.

وی اضافه کرد: برخی از آقایان در اظهارات خود در صدا و سیما عنوان داشته‌اند که مجوز حرفه‌ای باشگاه خود را دریافت کرده‌اند که این از کم اطلاعی آنهاست و بعضی جاها هم خوانده‌ام که مجوز حرفه‌ای فلان باشگاه مورد تایید قرار نگرفت که این هم شیطنت است. 

سخنگوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها تصریح کرد: تاکنون تنها مدارک باشگاه‌ها با نظارت این کمیته برای فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است و در یک نقص گیری، کمبود مدارک به باشگاه‌ها بیان شده و مدارکی که مورد نیاز بود نیز مجددا ارسال گردید.

اولیایی خاطرنشان ساخت: هنوز فرایند صدور مجوز حرفه‌ای سازی در حال انجام است و فرصت بررسی وصدور مجوز  یا عدم صدور، برای دپارتمان صدور مجوز و کمیته های مربوطه باقی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: