کد خبر: ۸۶۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۳۲۷
خوشحالی خاص عیسی آل کثیر برای او دردسرساز شده است.

به گزارش خبرداغ ، حسین قدوسی روزنامه نگار و مدیرروابط عمومی اسبق پرسپولیس مدعی شده عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس مهاجم پرسپولیس که شادی خاصش حاشیه ساز شده بود توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، 6 ماه محروم و ده هزار دلار جریمه شده است.

 

آل کثیر پیش از این و در تیم صنعت نفت هم این خوشحالی را انجام می داد و به نظر می رسد جوسازی در فضای مجازی علیه او باعث چنین تصمیمی شده باشد.

 

 این محرومیت به دلیل شادی بعد از گل با پاختاکور که حرکتی نژاد پرستانه اطلاق شد صورت گرفته است. 

 همچنین  آل‌کثیر ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی شد.

 بدین ترتیب «عیسی آل کثیر» از تاریخ ۱۲ مهر ۹۹ تا۱۳ فروردین ۱۴۰۰ حق بازی برای پرسپولیس در هیچ مسابقه‌ای را ندارد.

 آل‌کثیر روز گذشته عنوان کرده بود که شادی گل او به خاطر برادرزاد‌ه‌اش است که چشم‌های کوچکی دارد.

 

 

 

گفتنی است،  از اردوی پرسپولیس خبر می رسد، بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم پس از شنیدن این رای شوک زده شده و محرومیت بهترین گلزن تیم شان سبب غافلگیری آنها شده است.

 

 هرچند غیبت وی برای پرسپولیسی ها در بازی امروز قطعی به نظر می رسد، اما مسئولان تیم پرسپولیس و افشین پیروانی سرپرست این تیم بلافاصله نامه ای را تنظیم کرده و به محرومیت سنگین آل کثیر معترض شدند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: