کد خبر: ۸۶۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
تعداد بازدید: ۳۳۱
پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر خواهد رفت.

معجزه یحیی گل محمدی کامل می‌شود؟به گزارش خبرداغ ، پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را ضعیف شروع کرد. شکست ناامیدکننده مقابل الدحیل در اولین دیدار گروه و تساوی مقابل الشارجه امارات شروعی بود که هواداران این تیم انتظارش را نمی‌کشیدند. پرسپولیس در شروع مجدد مسابقات اما خیره‌کننده ظاهر شد و موفق شد از چهار مسابقه باقی‌مانده مرحله گروهی، ۹ امتیاز کسب کند و راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

خریدهای این تیم خیلی‌سریع در ترکیب این تیم جا افتادند. از هفت خرید سرخ‌ها، پنج خرید به مهره‌های اصلی پرسپولیس تبدیل شدند. حامد لک، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر توانستند در جای خود را ترکیب پرسپولیس پیدا کنند و بهترین عملکرد را از خود به جا بگذارد. تغییر پست سیامک نعمتی به دفاع راست نیز باعث شده تا این بازیکن بتواند چشم‌ها را خیره کند.

 

النصر قوی‌ترین رقیب پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان است و بازیکنان پرسپولیس باید در این بازی حساس با نهایت توان بازی کند. این تیم عربستانی نشان داده است که از اشتباهات رقیب بهترین استفاده را می‌کند و برای همین کوچک‌ترین اشتباهی در تیم پرسپولیس می‌تواند کار آن‌ها را برای صعود فینال لیگ قهرمانان آسیا سخت کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: