کد خبر: ۸۶۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۲۴۴
رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: اگر اثبات شود که تصاویر سوالات آزمون از داخل جلسه منتشر شده است، سازمان سنجش اقدام قضایی نسبت به متخلفان انجام خواهد داد و افراد خاطی شناسایی خواهند شد و می‌توان با آنها برخورد قضایی کرد و این امکان هم وجود دارد که از لیست شرکت‌کنندگان حذف شوند.

انتشار سؤالات آزمون مرکز وکلا، بعد از شروع امتحان اتفاق افتاده است/ در صورت اثبات انتشار تصاویر آزمون از داخل جلسه، اقدام قضایی لازم استبه گزارش خبرداغ ، علی بهادری جهرمی، رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه در گفت‌وگو با  ایلنا در خصوص ادعاهایی مبنی بر لو رفتن سؤالات آزمون مرکز وکلا، اظهار کرد: خبری مطرح شد که برخی از شرکت‌کنندگان از داخل جلسه برای افرادی که در بیرون از جلسه حضور داشته‌اند، عکس سؤالات را فرستاده‌اند تا به آنها برای حل سؤالات کمک کنند که البته این اتفاق بعد از آزمون رخ داده است.

وی با بیان اینکه انتشار سؤالات بعد از آزمون اتفاق افتاده است، افزود: با وجود کرونا سازمان سنجش این امکان را نداشته که همه شرکت‌کنندگان را بازرسی کند و چند نفر ممکن است پاسخنامه یا سوالات را با خود به خارج از جلسه برده‌ باشند.

بهادری جهرمی گفت: متولی این امر، سازمان سنجش است و قطعاً به این مصادیق رسیدگی می‌کنیم. البته ما از زحماتشان راضی بوده‌ایم و برای این خبر نیز سازمان سنجش امکان رسیدگی و پاسخ دارد.

وی بیان کرد: اگر اثبات شود که تصاویر از داخل جلسه منتشر شده است، سازمان سنجش اقدام قضایی نسبت به متخلفان انجام خواهد داد و افراد خاطی شناسایی خواهند شد و می‌توان با آنها برخورد قضایی کرد و این امکان وجود دارد که از لیست شرکت‌کنندگان حذف شوند.

رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: سازمان سنجش هیچ سالی سؤالات هیچ آزمونی را منتشر نکرده اما سوالات همه آزمون‌ها وجود دارد و حتی کتاب‌های آنها نیز به صورت رسمی در بازار موجود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: