کد خبر: ۸۶۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
تعداد بازدید: ۵۹۹
سرهنگ عین اله جهانی: افسر پلیس راهور در حین کنترل و ثبت تخلفات حادثه ساز از دریافت رشوه 80میلیون تومانی خودداری نمود.

ردرشوه 80میلیونی تومانی توسط افسر پلیس راهنمایی و رانندگیبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرنگار سایت راهور ، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص این موضوع گفت: روز سه شنبه تاريخ 99/06/04 در جاده چالوس گشت کنترل نامحسوس پلیس راه راهور ناجا در حین کنترل و ثبت تخلفات حادثه ساز ، به راننده خودرو سواری برلیانس به دلیل ارتکاب تخلفات همزمان سرعت و سبقت دستور توقف داده که بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار می نماید و طی هماهنگی با سایرگشت های پلیس راه ، خودرو متوقف ولی راننده آن اقدام به فرار و متواری شدن در حاشیه رودخانه نموده که توسط عوامل گشت مذکور دستگیر و خودرو به پارکینگ دلالت داده می شود. متاسفانه در مسیر انتقال به پارکینگ ، وی اقدام به پرداخت رشوه شامل یک قطعه سکه پارسیان، یک قطعه سکه یک گرمی طلا، یک حلقه انگشتر طلا، یک حلقه طلا 32 با نگین برلیان، 2100دلار و 26/000/000 ریال وجه نقد به ستوانیکم مجتبی قهرمانی افسر پلیس راه می نماید که برآورد تخمینی آن بالغ بر 800 میلیون ريال مي باشد.


معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار داشت: موضوع فوق طی گردشکاری خدمت سردار ریاست محترم پلیس راهور ناجا گزارش گردید که در این خصوص برابر دستور سردار هادیانفر ، افسر فوق به دلیل صحت عمل در حین خدمت به صورت مادی و معنوی مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.


وی در خصوص رد رشوه کارکنان پلیس راه و راهور سراسر کشور افزود: از تاریخ 98/06/01 تاکنون بیش از 1000نفر از کارکنان پلیس راه و راهور در شهرها و جاده ها اقدام به ردرشوه نموده اند که مورد تقدیر و تشویق مادی و معنوی از سوی رئیس پلیس راهور ناجا قرار گرفتند.


وی همچنین افزود: برای کلیه افرادیکه اقدام به پرداخت رشوه نمودند ، در مراجع انتظامی و قضایی تحت عنوان راشی (رشوه دهنده) پرونده کیفری تشکیل و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند و به مجازاتهای مندرج در قانون محکوم شده اند.


سرهنگ جهانی در پایان اظهار داشت: توصیه و تاکید ما براین است ، تحت هیچ شرایطی از توسل به روشهایی چون تطمیع ، تهدید و... سعی در دورزدن قانون ننمایند. به افرادی که تفکر فرار از اجرای قانون با ابزاری مثل پرداخت رشوه به کارکنان پلیس راهور را دارند گوشزد می نمایم که جرم دیگری به تخلفات خود اضافه نکنند و هزینه سنگینی را با تشکیل پرونده کیفری در مراجع قضایی به خود تحمیل ننمایند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: