کد خبر: ۸۶۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
تعداد بازدید: ۳۳۳
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اعلام کرد: نوبت دهی اینترنتی در دو مرکز پایتخت آغاز شد.

نوبت‌دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاکبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ علی محمدی افزود: در مرحله اول این طرح، دو مرکز «میثم» و «خاوران» در پایتخت، به صورت آزمایشی به صورت اینترنتی نوبت دهی خواهند کرد.
این مقام انتظامی اظهار کرد: مراجعان می‌توانند از طریق سایت راهور ۱۲۰ به نشانی rahvar ۱۲۰.ir، نوبت اینترنتی خود را دریافت کنند.
وی در پاسخ به این سوال که تا این ساعت، نوبت دهی انجام شده است، گفت: بله عده‌ای از طریق سایت اقدام به دریافت نوبت کرده اند.
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: در صورتی که اجرای این طرح موفقیت آمیز باشد، به زودی تمام مراکز تعویض پلاک به صورت اینترنتی نوبت دهی خواهند کرد.
وی بیان کرد: در حال حاضر این مراکز از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۶ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدمت رسانی می‌کنند.
سرهنگ محمدی توصیه کرد افراد از به همراه اوردن کودکان و سالمندان به این مراکز خودداری و فقط طرفین خدمات، به مراکز مراجه کنند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: مراجعان محترم دقت کنند که مراکز تعویض پلاک شلوغ نیستند و نیازی به نوبت گرفتن در صف از صبح زود نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: