کد خبر: ۸۶۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
تعداد بازدید: ۳۹۳
پرسپولیس در شرایطی بار دیگر پا به لیگ قهرمانان آسیا گذاشت که از دو دیدار ابتدایی خود در این رقابت‌ها تنها دو امتیاز کسب کرده بود و شانس کمی برای صعود آنها با توجه به شکست برابر الدحیل قطر و 6 امتیازی شدن التعاون می‌رفت.

ماموریت بزرگ پرسپولیس؛ حذف چهارمین قطریبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس در شرایطی بار دیگر پا به لیگ قهرمانان آسیا گذاشت که از دو دیدار ابتدایی خود در این رقابت‌ها تنها دو امتیاز کسب کرده بود و شانس کمی برای صعود آنها با توجه به شکست برابر الدحیل قطر و 6 امتیازی شدن التعاون می‌رفت.

 

شاگردان یحیی گل محمدی اما با دو پیروزی بزرگ برابر التعاون مدعی صعود شدند و در ادامه اما شکست بدموقع برابر الدحیل قطر کار را برای آنها سخت کرد. آنها اما توانستند با یک پیروزی شیرین برابر الشارجه به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شوند. نکته جالب توجه اینکه صعود پرسپولیس به عنوان صدرنشین همراه شد با حذف الدحیل قطر که پیش از دیدار پایانی شانس اول این گروه محسوب می‌شد.

 

قطری‌ها که پیش از این الریان و السیلیه را در مرحله پلی‌آف حذف شده دیده بودند، اکنون با حذف الدحیل تنها السد قطر را در سودای جام می‌بینند. تیمی که هدایت آن برعهده ژاوی هرناندز فوق ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا قرار گرفته است و امیدوار است با ستاره‌های خود از امتیاز میزبانی برای دستیابی به هدف بزرگ خود در این رقابت‌ها سود ببرد.

 

نمایندگان ایرانی که سهم زیادی در حذف حریفان قطری داشتند، اکنون برابر آخرین نماینده این کشور قرار خواهند گرفت. پیش از این شهرخودرو در مرحله پلی آف موفق به شکست السیلیه شده بود و استقلال نیز الریان را شکست داده بود. پرسپولیس نیز در مرحله گروهی علیرغم شکست در دو بازی رفت و برگشت مقابل الدحیل در نهایت شرایط گروه به سمتی رفت که این حریف قدرتمند از صعود بازماند.

 

اکنون آخرین ماموریت نمایندگان ایرانی برای حذف رقبای قطری پیش پای پرسپولیس قرار گرفته است. جبران شکست در جدال با الدحیل و حذف السد قطر می‌تواند یک خاطره کاملا تلخ در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا برای قطری‌ها شکل دهد و شاهد حذف تمام نمایندگان خود در جدال با نمایندگان ایرانی باشند.

ورزش سه 

 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: