کد خبر: ۸۶۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۳۲۴
مهدی قائدی و شیخ دیاباته دو مهاجم تیم فوتبال استقلال در نظرسنجی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان بهترین بازیکن و بهترین گل هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در پایان هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره، کنفدراسیون فوتبال آسیا زننده بهترین گل و بهترین بازیکن این هفته را به نظرسنجی گذاشت.

در بخش بهترین گل هفته، شجاع خلیل زاده از پرسپولیس، شیخ دیاباته از استقلال، رضا میرزایی از سپاهان و ولیتون از الشارجه کاندیدا بودند که در نهایت شیخ دیاباته با کسب ۵۵ درصد آرا، این عنوان را از آن خود کرد. استقلال در هفته پایانی مرحله گروهی موفق شده بود تیم الاهلی عربستان را با سه گل شکست بدهد. شجاع خلیل زاده هم به واسطه گلی که در بازی پرسپولیس با الشارجه امارات به ثمر رساند، با ۳۷ درصد آرا در رده دوم قرار گرفت.


در بخش بهترین بازیکن هفته ششم هم هشت بازیکن کاندیدا بودند. مهدی قائدی از استقلال، سجاد شهباززاده از سپاهان، احسان پهلوان، شجاع خلیل زاده و عیسی آل کثیر هم از پرسپولیس در میان این هشت گزینه حضور داشتند.

با اتمام نظرسنجی، مهدی قائدی موفق شد با کسب ۵۱ درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن هفته ششم لیگ قهرمانان دست یابد. شجاع خلیل زاد با ۲۹ درصد بعد از قائدی در رده دوم جای گرفت.
 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: