کد خبر: ۸۶۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۹۱
سازمان انرژی اتمی ایران:
سازمان انرژی اتمی ایران تاکید کرد: چهار دهه مقاومت در برابر انواع تحریم‌ها بیانگر این واقعیت است که تنها راه تعامل با ملت ایران احترام به عظمت فرهنگ و تمدن ایران زمین و گفتگو و تفاهم است.

تنها راه تعامل با ملت ما احترام به عظمت فرهنگ و تمدن ایران زمین استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی پیامی را به شرح زیر در فضای مجازی منتشر کرد:

هفته گرامیداشت دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌های شیرزنان و پولادمردان ایران اسلامی جهت صیانت و حراست از حریم مقدس مادر میهن است.

فداکاری و عظمت ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی بر جهانیان ثابت کرده است که سیاست قلدرمآبانه و یکجانبه گرایانه ره به جایی نخواهد برد و چهار دهه مقاومت هوشمندانه ایران اسلامی در برابر انواع تحریم‌ها و تهمت‌ها بیانگر این واقعیت است که تنها راه تعامل با ملت تمدن‌ساز ایران احترام به عظمت فرهنگ و تمدن ایران زمین، و گفتگو و تفاهم بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت است. هفته دفاع مقدس گرامی باد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: