کد خبر: ۸۶۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۲۵۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: بستنی فروشی ها کمترین توجه به پروتکل های بهداشتی را دارند.

گلایه کرونایی از بستنی‌فروش‌ها و نانوایی‌های قمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، دکتر محمد رضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی امروز در جلسه هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی قم گفت: شاهد پیک سوم و شدید ویروس کرونا در قم هستیم و تعداد بستری ها روز به روز در حال افزایش است.
وی افزود:قدرت سرایت ویروس بالا رفته است و حدود ۷۵ درصد نمونه های اخذ شده مثبت می شوند.

وی اظهارکرد:متاسفانه رعایت پروتکل ها کم شده و امروزه شاهد هستیم که فقط ۶۰ درصد مردم قم دستورات بهداشتی را رعایت می کنند که البته بخشی به علت کلافگی و خستگی مردم است اما باید بدانند که اگر دستورات بهداشتی رعایت نشود شاهد مشکلات بسیاری خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: نباید کادر درمان احساس بی‌انگیزگی کنند زمانی که یک پرستار و یا پزشک در خیابان مشاهده کند مردم دستورات بهداشتی را رعایت نکرده و یا از ماسک استفاده نمی کنند بی انگیزه شده و خستگی در تن آنها می ماند.

وی گفت:به هیچ عنوان به دنبال کرونا هراسی نیستیم و فقط تاکید می کنیم که اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود و به مسائل بهداشتی توجه نکنیم شاهد وضعیت نگران کننده تری خواهیم بود

وی اظهارکرد: دورکاری، کم‌کردن‌حجم کاری ادارات، تعطیلی صنوف پرخطر غیره را پیشنهاد داده‌ایم و در راستای اجرای دستورات بهداشتی با هیچ نهادی تعارف نداریم و هر مجموعه و یا صنفی که دستورات بهداشتی را رعایت نکندقطعاً پلمب خواهد شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه بستنی‌فروشی ها نانوایی ها و پاساژها کمترین رعایت دستورات بهداشتی را دارند تذکرات لازم ارائه و در صورت عدم توجه برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: