کد خبر: ۸۶۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۴۰۴
خالص سفارشات فروش سهام به حدود پنج هزار میلیارد تومان رسید، برتری سمت عرضه در صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و همچنین سهام گروه صنعتی ملی ۴۵۰ میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ روزهای خوش شیمیایی‌ها ادامه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده؛ در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود پنج هزار میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وملی»، «ثشاهد» و «انرژی۳» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی ۴۵۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «زاگرس»، «پترول» و «ثامید» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان (۸۲ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان (۳۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۳ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱۱ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف توسعه و عمران امید (ثامید) به سه درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 

"خودرو و ساخت قطعات" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش هزار و ۱۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۶۶۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "محصولات شیمیایی" با تقاضای خرید ۸۳۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۶ درصد از هشت هزار و ۷۱۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۶۳۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۴۰ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

2

3

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: