کد خبر: ۸۶۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۴۰۹
مهدی سعادتی نماینده بابل و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و خلیل بهروزی فر نماینده فومن و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به صورت جداگانه با حضور در دفتر مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار نمایندگان بابل و فومن با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولادبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، دکتر مسرور در این دیدارها ضمن تشریح اقدامات صندوق بازنشستگی فولاد از جمله افزایش بازدهی دارایی ها، پرداخت مطالبات معوق بازنشستگان و ارتقای خدمات رفاهی و درمانی این عزیزان، توضیحاتی در خصوص برنامه های آینده صندوق ارائه نمود.
سعادتی و بهروزی فر نیز اظهار امیدواری کردند صندوق فولاد با اجرای برنامه های مدنظر بتواند به شکوفایی رسیده و انتظارات بازنشستگان را محقق سازد.
نمایندگان بر آمادگی مجلس شورای اسلامی جهت حل مشکلات بازنشستگان تاکید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: