کد خبر: ۸۶۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۵۹۹
نام نویسی کلاس‌های آنلاین زبان ترم پاییز موسسه علوم و فنون کیش تا ۳۱ شهریور تمدید شد

تمدید مهلت نام نویسی کلاس‌های آنلاین موسسه زبان کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود توفیقی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش گفت: این موسسه با ۳۰سال سابقه درخشان در آموزش زبان‌های خارجی و بیش از ۱۳۰ شعبه در سراسر ایران، در راستای ایفای رسالت اجتماعی اقدام به برگزاری کلاس‌های آنلاین زبان نموده است.

وی افزود: با توجه این که برگزاری کلاس‌های آنلاین ترم‌ بهار و تابستان از استقبال گسترده ای برخوردار شده بود در حال حاضر موسسه علوم و فنون کیش وارد ترم پاییزی کلاس‌های آنلاین خواهد شد.

وی در خصوص ویژگی بارز این کلاس‌ها اظهار کرد: کلاس‌های آنلاین موسسه علوم و فنون کیش ویژه تمام سنین بوده و امکان مکالمه زبان آموزان و استاد با یکدیگر فراهم شده است. همچنین ️نرم افزار مورد استفاده کم‌ترین مصرف حجم اینترنت را برای شرکت کنندگان خواهد داشت.

شایان ذکر است واحد ارتباط با مشتریان موسسه علوم و فنون کیش که از یک سال گذشته به صورت جدی کار خود را آغاز کرده است با شماره۰۲۱۴۱۵۹۲۲۲۲همواره پاسخگوی زبان آموزان سراسر ایران است و همچنین علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی می‌توانند با مراجعه به وبسایت موسسه به نشانی kish-ist.net نسبت به نام نویسی اقدام کنند و جهت اطلاع از آخرین اخبار موسسه علوم و فنون کیش صفحه اینستاگرام این موسسه را با نام kishistgram دنبال نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: