کد خبر: ۸۶۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۳۷۸
نام نویسی آموزش آنلاین زبان های خارجی در موسسه علوم و فنون کیش آغاز شد.

نام نویسی آموزش آنلاین زبان های خارجی در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش با بیان این که با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، فعالیت این موسسه در قالب آموزش های مجازی ادامه دارد گفت: با تولید محتوای مجازی و ورود به عرصه جدیدی از فعالیت های آموزشی ترم پاییز از ۱۸ شهریور به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

توفیقی با اشاره به پلتفرم آموزش آنلاین موسسه علوم و فنون کیش گفت: نرم افزار مورد استفاده در آموزش آنلاین ضمن برخورداری از کم‌ترین مصرف حجم اینترنت و با ظرفیت محدود و تعاملی میان مدرس و زبان آموز شرایط برقراری ارتباط دوسویه فراهم شده است.

وی راه‌اندازی واحد ارتباط با مشتریان یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در یک سال اخیر در راستای تکریم و پاسخگویی به زبان‌آموزان برشمرد و اظهار داشت: نظرسنجی ها و نظرات از طریق تلفن گویا، پاسخگوی آنلاین وبسایت و سایر کانال‌های ارتباطی بازخورد آنان ثبت و در اسرع وقت به آنها پاسخ داده می‌شود.

علاقمندان در تمامی سنین می‌توانند جهت یادگیری زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، روسی و آلمانی با مراجعه به وبسایت موسسه علوم و فنون کیش به نشانی kish-ist.net و یا تماس با واحد ارتباط با مشتریان به شماره ۰۲۱۴۱۵۹۲۲۲۲ از امکان مشاوره رایگان برخوردار شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: