کد خبر: ۸۶۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۳۸۰
رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سهام عدالت با ابلاغ و تدابیر مقام معظم رهبری آزادسازی شد و برای هرگونه تصمیم‌گیری باید هماهنگی داشته باشیم.

قالیباف: هرگونه تصمیم‌گیری در مورد سهام عدالت باید با هماهنگی باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدباقر قالیباف صبح امروز (دوشنبه) در جلسه شورای هماهنگی روسای کمیسیون‌های و هیات رئیسه با اشاره به استقلال کامل کمیسیون‌ها در انجام وظایف محوله و قانونی خود، از رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس خواست به موضوع تداخل وظایف بین کمیسیون‌ها توجه داشته باشد.

رئیس مجلس با بیان این‌که در مجلس هیچ موضوع بخشی نداریم و تمامی موضوعات فرابخشی است، گفت: در زمینه موضوعاتی که در کمیسیون‌ها به بحث و بررسی گذاشته می‌شود، حتماً باید نظرات سایر کمیسیون‌ها نیز لحاظ شود.

وی با اشاره اولویت کمیسیون‌ها عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت کشور نظارت کامل بر قوانین و رسیدگی به موضوعات در زمینه امور معیشتی و اشتغال و همچنین مشکلات باید تلاش مضاعف کرد. 

رئیس قوه مقننه  در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در بازار کالا، پولی و ارزی، سرمایه و کار گفت: ما مشکل نداشتن قانون نداریم و نظارت یکی از اقدامات مهمی است که می‌تواند مشکلات را حل کند. باید در نظارت به گونه‌ای پیش برویم که بهانه دست کسی ندهیم و تلقی دخالت در امور سایر قوا و موضع گیری‌های آن‌ها صورت نگیرد.

وی با اشاره به  طرح  اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم که روز گذشته در صحن علنی به بحث گذاشته شد  گفت: در موضوع گندم این طور نباشد که قیمت گذاری‌ها را ما انجام دهیم بلکه در امر نظارت فقط باید در چارچوب قانون عمل کرد.

قالیباف خاطر نشان کرد: سهام عدالت با ابلاغ و تدابیر مقام معظم رهبری آزاد سازی شد و برای هرگونه تصمیم‌گیری باید هماهنگی داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: