کد خبر: ۸۶۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۳۸
بازار امروز در بیشتر نمادهای معاملاتی با افزایش عرضه آغاز بکار کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: امروز دوشنبه ۲۴ شهریور شاخص کل بورس در شروع معاملات با رشد ۶ واحدی رو به رو بود.

در گروه بانکی‌ها نماد وبملت در قیمت ۵۸۷ تومان رشد ۱ درصدی دارد. وبصادر با رشد بیش از ۳ درصد دنبال می‌شود.وتجارت در قیمت ۳۲۰ تومان با رشد نسبی قیمت همراه است.

بازار بورس سبزپوش شد

در گروه معدنی ها شاهد معاملاتی متعادل هستیم. کگل با رشد حداکثری قیمت در حال داد و ستد است. ومعادن رشد ۳ درصد دارد.کدما با صف خرید همراه است.کچاد رشد ۲ درصد دارد.

دارایکم با رشد ۳ درصد در حال داد و ستد است و در قیمت ۲۱۸۵۰ تومان قرار دارد.

رشد ۸ هزار واحدی نماگر بورس

شاخص کل بورس تهران در ارتفاع یک میلیون و ۵۸۷ واحد قرار گرفته است.

فولاد،کگل و فملی بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های وخارزم، بترانس و ونیکی بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

خودرویی‌ها امروز نیز با فشار عرضه شروع به معامله کردند. در نبود خودرو و خساپا نماد‌های خپارس،ختوقا، خبهمن، خمحرکه، خزامیا و خاهن پر عرضه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: