کد خبر: ۸۶۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۳۸۴
تلاش مدیران استقلال برای توافق با آندرا استراماچونی همچنان ادامه دارد و هواداران این تیم هم به‌طور گسترده در حال تکاپو هستند.

به گزارش خبرداغ ، تلاش مدیران استقلال برای توافق با آندرا استراماچونی همچنان ادامه دارد و هواداران این تیم هم به‌طور گسترده در حال تکاپو هستند.

 

داخل کشور هشتگ «استراماچونی را برگردانید» داغ شده و بیرون از کشور هم پای صفحه اینستاگرامی مربی ایتالیایی غوغا به‌پاست. آخرین پست صفحه استراماچونی شش میلیون کامنت داشته که یک عدد حیرت‌انگیز است.

 

طبیعتا بیشتر کامنت‌گذاران در پی راضی‌کردن مربی ایتالیایی برای بازگشت به ایران بوده‌اند. مساله اینجاست که استرا قبلا هم نشان‌داده به مفاد قرارداد و اصول اجرای آن بیش از این اصرارها اهمیت می‌دهد؛ وگرنه سال گذشته در زمان ترک ایران توسط این مربی هم شاهد همین حجم از تقاضاها برای ماندگاری او بودیم که البته بی‌نتیجه باقی ماند؛ این یعنی بار اصلی روی دوش مدیران باشگاه است و آنها باید برای راحت کردن خیال استراماچونی تضمین‌های لازم را به این مربی بدهند.

بانک ورزش 

 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
استراماچونی رو برگردانید لطفا
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: