کد خبر: ۸۶۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۷۱
نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر از ادامه روند افزایش قیمت طلا و سکه خبر داد و گفت: پیشروی نرخ دلار باعث شد قیمت‌ها در بازار طلای امروز هم صعودی شود.

طلا و سکه گران‌تر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین: نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر از ادامه روند افزایش قیمت طلا و سکه خبر داد و گفت: پیشروی نرخ دلار باعث شد قیمت‌ها در بازار طلای امروز هم صعودی شود.

محمدکشتی‌آرای با اشاره به وضعیت بازار طلا اظهار کرد: از روز گذشته تا کنون بهای اونس جهانی نوسان چندانی نداشته اما نرخ ارز افزایش یافته که همین عامل باعث شد تا قیمت طلا و سکه مجددا گران شود.

به گفته کشتی‌آرای، قیمت طلا نسبت به دیروز حدود ۱۷هزار و سکه ۲۰۰هزار تومان افزایش یافته و در این مسیر افزایشی عامل تقاضا تاثیری نداشته است.

نایب رییس اتحادیه طلا درباره آینده بازار تصریح کرد: در حال حاضر روند بازار ارز روبه‌ بالا است اما اونس جهشی ندارد؛ از همین رو تا زمانی که رشد دلار متوقف نشود نمی‌توان انتظار کاهش قیمت طلا و سکه را داشت.

کشتی‌آرای درباره قیمت‌های امروز طلا و سکه گفت: بر اساس آخرین معاملات امروز، قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۱۱میلیون و ۸۰۰هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۱میلیون و ۲۵۰هزار تومان و نیم سکه پنج میلیون و ۸۰۰هزار تومان است.

او افزود: همچنین بهای طلای ۱۸عیار در بازار امروز به گرمی یک میلیون و ۱۳۸هزار تومان رسید و ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب با قیمت سه میلیون و ۲۸۰ و یک میلیون و ۸۰۰هزار تومان معامله می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: