کد خبر: ۸۶۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
تعداد بازدید: ۲۰۹
رییس کمیته امداد از توافق با مجموعه کروز برای استخدام ۶۰۰ نفر از جوانان تحت حمایت، در این شرکت خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از مددجویان کمیته امداد در شرکت صنایع تولیدی کروز مشغول به کار هستند.

حمایت از ۱۰۰۰نفر از ایتام و استخدام ۶۰۰نفر از مددجویان کمیته امداد در مجموعه تولیدی کروزبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین، سیدمرتضی بختیاری در بازدید از شرکت کروز بزرگترین و پیشرفته ترین تولیدکننده قطعات خودرو ضمن تقدیر از اقدامات این شرکت در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و تعامل با کمیته امداد در زمینه‌های مختلف افزود: این مجموعه تاکنون تعدادی زیادی از جوانان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد را به استخدام در آورده است.

وی ادامه داد: براساس توافقات انجام شده با شرکت کروز، این مجموعه آمادگی جذب ۶۰۰ نفر دیگر از مددجویان امداد را دارد که به زودی مراحل معرفی و استخدام آنان آغاز خواهد شد. همچنین در حال حاضر بیش از هزار نفر از ایتام کمیته امداد از طریق طرح اکرام، تحت حمایت مدیران مجموعه کروز هستند.

رییس کمیته امداد توان بالای تخصصی، انضباط علمی و دانش فنی را از ویژگی‌های شرکت کروز عنوان کرد و گفت: تعامل دوطرفه این مجموعه با دانشگاه به یک پشتوانه تخصصی برای آنان منجر شده و در واحد تحقیق و توسعه شاهد فعالیت جوانان دانشمند و متخصص هستیم.

بیشتر بخوانید: 

جزئیات طرح تبدیل حواله‌های دنا پلاس اتوماتیک توربو به سایر محصولات

 

همچنین در این بازدید، نادر سخا، مدیرعامل شرکت کروز هدف اصلی این مجموعه را کمک به رونق تولید و اشتغال کشور دانست و گفت: همکاری با کمیته امداد و به کارگیری جوانان تحت حمایت امداد در این شرکت موجب افتخار برای این مجموعه و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است که بدون چشمداشتی به آن متعهد شده‌ایم.

وی به پتانسیل بالای جامعه هدف امداد اشاره کرد و افزود: وجود جوانان نخبه در زیرمجموعه کمیته امداد ظرفیتی است که می‌تواند در سطوح مختلف کروز و در واحد تحقیقات این شرکت به کار گرفته شود.

مدیرعامل شرکت کروز با بیان اینکه حدود ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم با این مجموعه همکاری دارند، اظهار کرد: ۳۵ درصد از کارکنان این شرکت زنان سرپرست خانوار هستند و سعی می‌کنیم از طریق ایجاد شغل برای خانواده‌های نیازمند، کمک بی‌منت خود را به جامعه هدف کمیته امداد داشته باشیم.

گفتنی است کروز بزرگترین قطعه ساز داخلی با شروع تحریم ها فرصت را برای خود مغتنم دانست و با بومی سازی بیش از 3000 قطعه پیشتاز در داخلی سازی است. این قطعه ساز با ایجاد بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز تحقیق و توسعه، حدود 250 نفر از نخبگان و متخصصان کشور در حال تحقیق و پژوهش هستند که حاصل کار و فعالیت آن ها، طراحی قطعات پیشرفته مورد نیاز صنعت خودروسازی است. کروز با تامین حدود 30 درصد از نیاز خودروسازان داخلی با قطعات عمق ساخت داخل از شرکت های استراتژیک کشور به شمار می رود.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: