کد خبر: ۸۶۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
تعداد بازدید: ۲۳۴
با انعقاد تفاهم نامه سازمان بسیج سازندگی و معاونت تعاون طرح تبدیل صندوق به تعاونی‌هایی که اشتغالزایی انجام می‌دهند با جدیت در دستور کار قرار می گیرد. این تفاهم‌نامه کمک خواهد کرد اشتغال‌زایی‌ها پایدار مانده و در عین حال به تولید ناخالص داخلی نیز کمک‌ شود

1600 صندوق قرض الحسنه به تعاونی تبدیل می شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی در مراسم انعقاد تفاهمنامه با معاونت امور تعاون ضمن بیان این مطلب گفت: با انعقاد این تفاهم‌نامه فصل نوینی در پایدارسازی صندوق قرض‌الحسنه رقم می‌خورد.

وی گفت: اکنون حدود 20 هزار و 600 صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار به وسیله سازمان بسیج مستضعقان در کشور تشکیل شده است. بسیج در کشور حدود 1300 تسهیل‌گر را آموزش داده است که در بین مردم حضور دارند و در صورت احساس نیاز صندوق‌ها را تشکیل می‌دهند.

زهرائی با بیان اینکه صندوق‌ها دو رویکرد گره‌گشایی از مشکلات و اشتغال‌زایی دارند افزود: با این حال این صندوق‌ها زمانی پایدار خواهند شد که تبدیل به تعاونی شوند.

وی بیان کرد: اجرای طرح تبدیل صندوق‌های قرض الحسنه به ۱۶۰۰ تعاونی را هم که طرحی سه ساله است در دستور کار داریم و تعاونی‌هایی اشتغال زا را گسترش خواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: