کد خبر: ۸۶۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
تعداد بازدید: ۲۹۳
با حضور دکتر دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی ، زاهدی نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و نیک طبع مدیر عامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان مشکلات مالیاتی و بدهی های سنواتی شرکت مورد بررسی قرار گرفت .

تقسیط بدهی مالیاتی شرکت زغالسنگ کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد به نقل از روابط عمومی شرکت معادن زغالسنگ، در این جلسه با دستور وزیر اقتصاد تقسیط و جرائم وام های بانکی این شرکت بخشوده شد.

زاهدی گفت : مبلغ بدهی های مالیاتی شرکت زغالسنگ بالغ بر پانصد میلیارد ریال است که قرار شد بصورت تقسیط پرداخت شود.

نماینده مردم کرمان گفت: با توجه به تاثیر شرکت زغالسنگ کرمان در اشتغال چهار شهرستان در استان کرمان با تعداد اشتغال بسیار بالا و تولید زغالسنگ کشور از وزیر اقتصاد خواستیم تا جرائم بانکی وام های این شرکت به صورت کامل بخشیده و وام های این شرکت با اقساط بلند مدت تقسیط شود که با دستور وزیر اجرایی شد

دکتر دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی کشور در این جلسه عنوان داشت یکی از اصلی ترین اهداف وزارت اقتصاد و دارایی همکاری جهت رفع مشکلات و معضلات شرکت های تولیدی دارای اشتغال می باشد .

نیک طبع مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان در این جلسه از حسن توجه وزیر اقتصاد قدردانی و تشکر نموده و گفت: ما نیز تمام توان خود را جهت ارتقای سطح کیفی این مجموعه خواهیم نمود تا متقابلا حسن نیت خود را در عمل به اثبات برسانیم .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: