کد خبر: ۸۶۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۵۵۵
بازار سرمایه امروز شنبه در شروع معاملات با رشد شاخص کل رو به رو بود.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۶ شهریورماهبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: امروز یک شنبه ۱۶ شهریور شاخص کل بورس در شروع معاملات با رشد ۱۸ هزار واحدی رو به رو بود.

بازار با فضایی مثبت آغاز به کار کرده است.

برترین صف های خرید در پیش گشایش بازار

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۶ شهریورماه

در گروه خودرویی‌ها شاهد سبز پوشی دو نماد خودرو و خساپا هستیم. خودرو در قیمت ۳۸۱ تومان پیشروی بیش از ۳ درصدی دارد. خساپا در قیمت ۳۲۱ تومان رشد ۱ درصد دارد. خگستر، خبهمن و سایر نمادها متعادل و مثبت هستند.

در گروه فلزات اساسی نماد فملی در قیمت ۳۵۱۸ تومان صف خرید ۱۱۶ میلیونی دارد. #فولاد در قیمت ۱۹۲۹ تومان نیز صف خرید را تجربه می‌کند. فخوز و کاوه نیز از دیگر نمادهای دارای صف خرید هستند.

شستا با رشد ۳ درصد در قیمت بالاتر از سطح ۳۹۶۰ تومان در حال داد و ستد است. وغدیر در سقف قیمت روزانه صف خرید بالای ۱۷ میلیون سهمی را تجربه می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: