کد خبر: ۸۶۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۲۰۸
محمد قاسمی‌نژاد هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد که جواد نکونام می‌تواند در اروپا مربیگری کند.

قاسمی‌نژاد: نکونام می‌تواند در اروپا مربیگری کند/ ثابت کردیم همه‌چیز پول و ستاره نیستبه گزارش خبرداغ، محمد قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص عملکرد فوق‌العاده تیم فوتبال فولاد در لیگ نوزدهم گفت: در نیم فصل دوم همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را داشت ولی در این راه خیلی سختی کشیدیم که آخرش با لذت همراه بود. ما دو ماه در اردو بودیم و برای رسیدن به سهمیه واقعا تلاش کردیم، ما ثابت کردیم همه چیز پول و ستاره نیست و خیلی از تیم‌ها بودند که بیشتر هزینه کردند ولی فولاد نشان داد که با زحمت، تلاش و انگیزه می‌توان به سهمیه رسید.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش با تمجید از کادر فنی و مدیریت باشگاه فولاد تاکید کرد: جواد نکونام با سخت‌کوشی و میل به کسب موفقیت، نقش مهمی در نتایج فولاد داشت و البته باید از زحمات تک تک همکاران نکونام هم تشکر کنم. ایشان یک مربی بسیار خوب است که حتی می‌تواند در اروپا هم مربیگری کند. از آقای محمدی مدیرعامل کارخانه و همچنین سعید آذری هم تشکر می‌کنم که به بازیکنان همیشه انگیزه می‌داد و همیشه در کنار تیم بود.

قاسمی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که «آیا قرار است فصل بعد هم در فولاد بماند؟» خاطرنشان کرد: قرارداد من با فولاد تمام شده ولی اولویتم ماندن در اینجا است و اگر مرا بخواهند با افتخار در این تیم می‌مانم. فعلا که بعد از این همه سختی دوست دارم استراحت کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی برایم رخ دهد. این موفقیت را هم به مردم خوزستان و هواداران فولاد تبریک می‌گویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: