کد خبر: ۸۶۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۲۵۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از فدراسیون فوتبال خواست بحث برپایی اردوی تیم ملی در شهریور ماه منتفی شود و گفت: بازی‌های تیم ملی یک سال دیگر برگزار می‌شود و هیچ دلیلی ندارد باشگاه‌های ایرانی را خسته و ناتوان به آسیا بفرستیم.

گل‌محمدی: با برپایی اردوی تیم ملی کل تیم‌های ایرانی‌ها از آسیا حذف می‌شوند/ بعد از حفظ تمام بازیکنان، سراغ نقل‌وانتقالات می‌رویمبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: زمانی که چهار هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی ما مسجل می‌شود کارمان کمی سخت می‌شود، چون شاید انگیزه بازیکنان کاهش یابد. ما باید کمی تقسیم انرژی کنیم تا بچه‌ها را به بازی با استقلال برسانیم. ما تا جایی که می‌توانیم از تمام قدرت و بازیکنان استفاده می‌کنیم تا بازی را ببریم. می‌دانیم که سایپا هم دنبال گرفتن امتیاز است و انگیزه زیادی دارد. فکر می‌کنم بازی دشواری برای هر دو تیم باشد. همیشه پرسپولیس برای بردن بازی می‌کند، حتی در بازی دوستانه. بازی تشریفاتی برای ما معنایی ندارد و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و به اهداف‌مان که نگه داشتن تیم در شرایط مسابقه برای دربی است، برسیم. احتمالاً فردا تغییراتی نیز خواهیم داشت، چه در تعویض‌ها و چه در ترکیب ابتدایی. در هر صورت امیدوارم بازی خوبی باشد.

وی در مورد بی‌انگیزه بودن تیمش نیز توضیح داد: در هر صورت بازیکنان هم انسان هستند. آنها ربات که نیستند. فشردگی بازی‌ها زیاد است و فکر می‌کنم نزدیک 15، 16 ماه است در جریان است. این، کار را برای مربیان و بازیکنان سخت کرده است. امیدوارم به لحاظ بدنی و روحی و روانی برای بازی با استقلال به شرایط خوبی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا تغییرات تیمش به دلیل محرومیت شجاع خلیل‌زاده و کامیابی‌نیاست یا تغییرات دیگری هم خواهند داشت، بیان کرد: این دو نفر که محروم هستند و برای آنها جایگزین داریم، اما تغییرات دیگری هم در جریان مسابقه خواهیم داشت.

گل‌محمدی در واکنش به گمانه‌زنی‌هایی که درباره لیست پرسپولیس وجود دارد، تصریح کرد: من روز گذشته هم با بازیکنان در این مورد حرف زدم. وقتی نقل‌وانقالات نزدیک می‌شود، گمانه‌زنی‌هایی می‌شود و این مختص تیم ما هم نیست، ولی متأسفانه برخی از رسانه‌ها که تعدادشان خیلی کم است به دنبال ایجاد شایعه و به‌هم زدن آرامش تیم هستند که آنها هم شناخته شده‌اند. من دیروز هم با بازیکنان در این مورد حرف زدم و به باشگاه هم گفتم، حفظ تمام بازیکنان اولویت تیم بستن ما برای فصل بعد است و بعد از حفظ تمام بازیکنان، سراغ نقل‌وانتقالات خواهیم رفت. طبیعی است در هر فصل یکی دو بازیکن به تیم اضافه می‌شوند، اما اولویت حفظ بازیکنان خودمان است و بعد باید ببینیم در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن داریم.


وی ادامه داد: متأسفانه فرصتی هم نیست و برنامه واقعاً برای باشگاه‌هایی که در آسیا حضور دارند، فشرده است. الان شنیدم می‌خواهند فیفادی هم برگزار کنند که این ظلم بزرگ به چهار تیم آسیایی است، چون هم زمان تمرین، هم استراحت و هم نقل‌وانتقالات را از باشگاه‌ها با این کار می‌گیریم و تیم‌ها را خسته و کوفته به لیگ قهرمانان می‌فرستیم. از فدراسیون می‌خواهم بحث فیفادی را تعطیل کند. بازی‌های تیم ملی یک سال دیگر برگزار می‌شود و هیچ دلیلی ندارد باشگاه‌های ایرانی را خسته و ناتوان به آسیا بفرستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم اگر این اتفاق بیفتد، مقصر اصلی فدراسیون فوتبال خواهد بود، به خاطر برنامه‌ای که AFC داده و فدراسیون قبول کرده و این برنامه‌ریزی که شده است. از باشگاه هم می‌خواهم نسبت به این قضیه واکنش خوب نشان دهد، چون نباید خسته به لیگ قهرمانان برویم. اگر غیر از این باشد من همین جا می‌گویم تمام باشگاه‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شوند. بدون شک، چون نقل‌وانتقالات انرژی می‌گیرد و شروع تمرینات باید با بازیکنان جدید باشد و باید بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم که یک کدام از این‌ها رعایت نشود، به مشکل خواهیم، خورد.

گل‌محمدی در پایان با اشاره به صحبت‌های شیخ دیاباته در برنامه فوتبال برتر گفت: در آخر می‌خواهم از دیاباته یک تشکر کنم، بابت صحبت‌های او نه، بابت اینکه به تیم ما تبرک گفت. دیاباته واقعاً زیبا صحبت کرد و نشان داد به جز اینکه بازیکنان برزگی است، انسان بزرگی هم هست. خوشحالم از اینکه دیاباته در لیگ ماست. خیلی وقت بود این صحبت‌ها را در فوتبال‌مان نشنیده بودیم. وقتی کسی از خارج می‌آید و این حرف‌ها را می‌زند، برای من شگفت‌انگیز است و از او تشکر می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: