کد خبر: ۸۶۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۴۰۹
در شرایطی که یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب نفرات مدنظر خود برای فصل آتی است، گفته می‌شود وحید امیری نیز در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان است.

خبر بد برای پرسپولیس: امیری در آستانه جداییبه گزازش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در شرایطی که یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب نفرات مدنظر خود برای فصل آتی است، گفته می‌شود وحید امیری نیز در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان است.

 

وحید امیری که پیش از این بعد از محرومیت نقل و انتقالات پرسپولیس با توجه به پیشنهادی که از لیگ ترکیه داشت، راهی ترابزون شده بود اکنون نیز برای دومین بار در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

 

اکنون گفته می‌شود هافبک سرخ‌ها توانسته تیمی را خواهان خود ببیند و در این زمینه رایزنی‌هایی نیز صورت گرفته تا در انتهای فصل با پرداخت بند جداسازی از جمع پرسپولیس جدا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: