کد خبر: ۸۶۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۱
شجاع خلیل زاده مدافع تاثیر گذار پرسپولیس در دو بازی گذشته قرمزها برابر ذوب آهن و گل گهر باز هم ترک عادت نکرد تا به نوعی اعتراضات به جزئی از بازی‌اش تبدیل شده باشد.

استراحت اجباری برای شجاع تا دربیبه گزارش خبرداغ ، شجاع خلیل زاده مدافع تاثیر گذار پرسپولیس در دو بازی گذشته قرمزها برابر ذوب آهن و گل گهر باز هم ترک عادت نکرد تا به نوعی اعتراضات به جزئی از بازی‌اش تبدیل شده باشد. فشار ناشی از بازی و عملکرد داور باعث شد تا مدافع پرسپولیس بارها در متن درگیری ها قرار گیرد و اگر داور بازی با او مهربان نبود شاید در همان نیمه اول از بازی اخراج می شد.

 

شجاع با توجه به محرومیت برابر سایپا این فرصت را دارد تا به دور از هرگونه حواشی پیش از دربی به نوعی ریکاوری کند و با آرامش بیشتر بتواند در این دیدار حساس به پرسپولیس کمک کند، یحیی گل محمدی برای بازی نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال و مهار مهاجمان گلزن استقلال(دیاباته و قایدی)حساب ویژه‌ای روی او خواهد کرد..

 

شجاع در دربی آخر که با نتیجه تساوی 2-2 خاتمه پیدا کرد غایب بزرگ میدان بود انگیزه های زیادی برای بازی 5 شهریور برابر آبی ها دارد و به نوعی باید منتظر تقابل شجاع خلیل زاده با مهاجمان استقلال باشیم.

فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: